دیدار معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما با مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم
ديدار معاون ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد فهما با مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد قم

دیدار معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما با مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قم

«مرتضي طاهريان» با حضور در ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، ضمن ديدار با مدير و کارشناسان اين مجموعه به بررسي وضعيت رويداد ملي فهما ۱۴۰۰ و نقاط ضعف و قوت آن در استان قم پرداخت.
شناسه خبر : 33117 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، «مرتضی طاهریان»، امروز (پنجشنبه ۱۸ آذر) با حضور در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در جلسه با کارکنان این مجموعه ضمن قدردانی و خداقوت به آنان به بیان نکاتی در راستای رویداد فهمای ۱۴۰۰ پرداخت.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و کارشناسان ستادهای استانی نسبت به فعالیت سامانه فهما صاحب تجربه هستند، گفت: بنابراین آنها با توجه به این مساله بهتر می توانند نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنند.

 

طاهریان با بیان اینکه سامانه فهما از ابتکارات بسیار خوب ستاد کانون های مساجد کشور است که همه مدیران نسبت به ضروری بودن آن تاکید داشته اند اما از آنجایی این سامانه برای اولین بار در سیستم کانون های مساجد راه اندازی شده است نیازمند مشاوره ها و راهنمایی ها و گوشزد برخی از اشکالات است.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: از زمان راه اندازی این طرح شاهد رفع نواقص آن هستیم و برای موفقیت در این مسیر لازم است روی نقاط قوت آن تمرکز کرد

 

وی ادامه داد: در وهله نخست مدیران کانون های مساجد و در مرتبه بعد کارشناسان استان ها و مدیران استان ها باید این اشکالات را به ما منتقل کنند.

 

در ادامه این جلسه مدیر ستاد و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم به بیان نکاتی در خصوص فهما و بهتر شدن خروجی این رویداد ملی پرداختند.