راهیابی 70 درصد کانون های مساجد استان قم به مرحله دوم داوری رویداد ملی «فهما» 1400
راهيابي 70 درصد کانون هاي مساجد استان قم به مرحله دوم داوري رويداد ملي «فهما» 1400
افتخاری دیگر برای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم؛

راهیابی 70 درصد کانون های مساجد استان قم به مرحله دوم داوری رویداد ملی «فهما» 1400

حجت الاسلام و المسلمين روحاني از راهيابي 296 باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري در مساجد استان قم به مرحله دوم داوري رويداد ملي «فهما» 1400 خبر داد.
شناسه خبر : 34204 تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۰۶

حجت‌الاسلام و المسلمین «سعید روحانی» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان قم، با بیان اینکه "سومین رویداد ملی فهما" پس از تجربه برگزاری "اولین رویداد ملی فهما" در سال 1398 و "طرح ملی ایران قوی" در سال 1399 در حال برگزاری است، گفت: این رویداد ضمن هدف انگیزه بخشی به کانون های فرهنگی هنری ، امکان سنجش تعیین وضعیت کانون ها نسبت به سایر کانون ها در زمینه های مختلف را ایجاد نموده و با لحاظ محدودیت ها، اقتضائات جغرافیایی و ظرفیت های محلی رتبه بندی کنند.
 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم افزود: با این نگاه و باتوجه به تجربه دو سال گذشته وبهره مندی از نظر مدیران و کارشناسان ستادی و کانون های برتر در کل کشور، فرآیند ارزیابی و انتخاب کانون های برتر در دو مرحله استانی و کشوری انجام خواهد شد.
 

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه بیش از 420 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان قم راه‌اندازی شده است که در رشته‌های مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی، ادبی، ورزشی و...  مشغول فعالیت هستند، افزود: از این تعداد کانون، 296 کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم به مرحله داوری سومین رویداد ملی «فهما» راه یافته است.
 

وی با اشاره به اینکه در مجموع 4200 کانون از سراسر کشور به این مرحله راه یافته اند، ادامه داد: از میان این کانون ها با برگزاری جلسات کمیته انتخاب استانی و انتخاب کانون های برتر استان در هر رواق (10 درصد کانون های معرفی شده در هر رواق) و ثبت مستندات تکمیلی در سامانه، 420 کانون به مرحله کشوری داوری این رویداد راه پیدا می کنند.
 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم یادآور شد: داوری نهایی و مشخص شدن کانون های برتر هر رواق 29 و30 دی ماه سال‌جاری انجام خواهد شد.