مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد امام جعفر صادق(ع) قم برگزار می‌شود
مراسم گراميداشت دهه فجر در مسجد امام جعفر صادق(ع) قم برگزار مي‌شود
به همت کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) قم؛

مراسم گرامیداشت دهه فجر در مسجد امام جعفر صادق(ع) قم برگزار می‌شود

جعفري از برگزاري مراسم گراميداشت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به همت کانون فرهنگي و هنري امام صادق (ع) و با حضور جمعي از مسئولان استان در مسجد امام صادق (ع) قم خبر داد.
شناسه خبر : 34879 تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۵

«میثم جعفری» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان قم، از برگزاري مراسم گراميداشت چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به همت کانون فرهنگي و هنري امام صادق (ع) و با حضور جمعي از مسئولان استان در مسجد امام صادق (ع) قم خبر داد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) ادامه داد: این مراسم با سخنرانی شخصیت‌های برجسته استانی و کشوری هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء و به مدت 10 شب از 12 بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر آغاز شده است.

 

وی افزود: بر این اساس در شب نخست حاج  حسین مرتاضی، در شب دوم حجت السلام دکتر سلیمانی، در شب سوم آقای عباسی، در شب چهارم آیت الله محمدی خراسانی و در شب پنجم حجت الاسلام وافی به ایراد سخن می‌پردازند.

 

جعفری ادامه داد: مراسم سخنرانی پنج شب دوم دهه فجر نیز توسط حجه الاسلام جعفر نژاد، دکتر باقرزادگان،دکتر دهقانی و سردار دکتر خنجری برگزار می‌شود.

 

وی افزود: ذکر توسل و مرثیه سرایی توسط مداحان اهل بیت (ع)، بیان خاطرات انقلاب اسلامی و اجرای گروه سرود مسجد از دیگر برنامه های این ده شب می باشد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق(ع) با اشاره به برگزاری مسابقه فرهنگی به مناسبت این ایام افزود: در کنار این مراسم به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقه چهار گزینه ای "فجر پیروزی" برگزار می شود.


وی افزود: شرکت کنندگان با حضور در مراسم و دریافت برگه سوالات، پاسخ نامه های خود را در صندوق های قرار داده شد در قسمت بانوان و آقایان می اندازند و یا از پاسخ نامه عکس گرفته و به شماره 09191500456 در ایتا یا به آیدی @meisamjafariii ارسال می کنند.