کاروان قرآنی انقلاب به مسجدحضرت علی اصغر(ع) رسید
کاروان قرآني انقلاب به مسجدحضرت علي اصغر(ع) رسيد

کاروان قرآنی انقلاب به مسجدحضرت علی اصغر(ع) رسید

برنامه هاي کاروان قرآني انقلاب به مناسبت دهه فجر در مسجد حضرت علي اصغر(ع) قم و به همت کانون فرهنگي هنري اين مسجد برگزار شد.
شناسه خبر : 34939 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان قم، کاروان قرآنی انقلاب در ایام الله دهه فجر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک قم، آستان مقدس امامزادگان موسی مبرقع و سیدعلی(ع) و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از ۱۲بهمن حرکت خود را در مساجد قم آغاز کرده است.

 

این کاروان متشکل از قاریان قرآن و خادمان امامزاده موسی مبرقع(ع) است که به مناسبت دهه فجر هر شب در مساجد استان قم حاضر شده و برای نمازگزاران برنامه خواهند داشت.

 

این کاروان شب گذشته (جمعه 1۵بهمن) برنامه خود را با قرائت قرآن «حامد علیزاده» و اجرای گروه تواشیح جانبازان، اجرای سرودهای قرآنی در مسجد حضرت علی اصغر(ع) به همت کانون فرهنگی هنری این مسجد برگزار کرد. 

 

همچنین در این مراسم از دانش آموزان و قاریان قرآن تقدیر شد و تبرکی امامزاده موسی مبرقع توسط خادمان این امامزاده بین نمازگزاران و اهالی محل توزیع شد.

 

بر اساس این گزارش قرار است این کاروان از 12 تا 22بهمن در 30 مسجد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک قم،آستان مقدس امامزادگان موسی مبرقع و سیدعلی(ع) و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برنامه داشته باشد.