پویش «دستبوس پدر» به همت کانون فاطمه الزهرا(س) برگزار شد
پويش «دستبوس پدر» به همت کانون فاطمه الزهرا(س) برگزار شد

پویش «دستبوس پدر» به همت کانون فاطمه الزهرا(س) برگزار شد

طالب نيا از برگزاري پويش دستبوس پدر به همت کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا(س) به مناسبت سالروز ولادت حضرت اميرالمؤمنين امام علي عليه السلام خبر داد.
شناسه خبر : 35298 تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۲
«محمد طالب نیا» در گفتگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان قم، ضمن گرامیداشت 13رجب از برگزاری برنامه هایی به همین مناسبت از سوی این کانون در مسجد حضرت فاطمه(س) خبر داد و افزود: یکی از این برنامه ها پويش «دستبوس پدر» بود که  شامل تجلیل و تقدیر از زحمات پدران مهربان با بوسیدن دست و یا پیشانی پدر و یا هر کاری که میتواند رضایت، لبخند وشادی را به پدر هدیه دهد، می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا(س) افزود: علاقمندان به شرکت در این پویش تصاویر تکریم به پدر خود را از طریق پیام رسان ایتا ارسال کردند که حدود 60 اثر دریافت شد.

 

طلب نیا ادامه داد: پس از بررسی و داوری آثار، آقای محمد حیدری 12 ساله به عنوان نفر برتر معرفی و تقدیر شد.

 

وی در ادامه به برگزاری جشن میلاد امیر المومنین حضرت امام علی علیه السلام اشاره کرد و گفت: این جشن شب میلاد بعد از نماز عشاء در مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها برگزار گردید.

 

طالب نیا گفت: مولودی خوانی مداح اهل بیت آقای محمد عابدینی، اجرای گروه سرود نوجوانان و نو نهالان کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا سلام الله علیها، قرعه کشی جوایز ویژه پدران حاضر در مراسم و مسابقه و اهدای جوایز ویژه نوجوانان از برنامه های این جشن یود.

 

لازم به ذکر است مسجد حضرت فاطمه سلام الله علیها در خیابان امامزاده ابراهیم علیه السلام کوچه ۱۲ واقع شده است.