آغاز مرحله نهایی دومین جشنواره استانی تئاتر بچه های مسجد استان قم
آغاز مرحله نهايي دومين جشنواره استاني تئاتر بچه هاي مسجد استان قم

آغاز مرحله نهایی دومین جشنواره استانی تئاتر بچه های مسجد استان قم

مرحله نهايي دومين جشنواره تئاتر بچه‌هاي مسجد استان قم با رقابت 11 اثر در بخش برادران و ۶ اثر در بخش خواهران از امروز 16 اسفندماه کار خود را آغاز مي‌کند.
شناسه خبر : 35774 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان قم،  در مرحله نهايي دومين جشنواره تئاتر بچه‌هاي مسجد استان قم، 11 اثر در بخش برادران و ۶ اثر در بخش خواهران از امروز 16 اسفندماه تا ۱۹ اسفند ماه به مدت سه روز در سالن ماه حوزه هنری استان قم به رقابت با یکدیگر می پردازند.

نمایش «به وقت بیداری» از کانون فرهنگی هنری ارشاد مسجد چهارده معصوم(ع)، «آخرین تولد» از کانون فرهنگی هنری رسالت مسجد رسالت، «مهمان» و «سه شعبه» از کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی، «اسم شب» از کانون فرهنگی هنری فاطمه زهرا(س)،‌ «صندوقچه و دزدان» از کانون فرهنگی هنری معارف اهل بیت(ع)، «آخرین تقلب» از کانون فرهنگی هنری شهیدقاسم سلیمانی، «ماجرای اژدهایی که اژدها نبود‌»‌ از کانون فرهنگی هنری مهدی یاوران، «کفاش باشی» از کانون فرهنگی هنری بچه های آسمان، «کفش» کانون فرهنگی هنری علی بن الحسین(ع)،‌ «سحر سامری» از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع جعفریه از بخش آقایان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

این گزارش می افزاید: از بخش بانوان نیز نمایش‌های «زنان چهره تاریخ را تغییر می‌دهند» و «بیداری» از کانون فرهنگی هنری حضرت رسول(ص)، «مادر جان سلام» از کانون فرهنگی هنری فخرالائمه، «آرزو» از کانون فرهنگی هنری ولی‌عصر(عج)، «کاش یک افسانه بود» کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) و «ساعت حرکت» از کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) به رقابت با یکدیگر می پردازند.

​گفتنی است مراسم اختتامیه دومین جشنواره‌ مردمی بچه‌های مسجد، بیستم اسفند ماه ۱۴۰۰ در تالار شهید آوینی قم برگزار خواهد شد.

آغاز مرحله نهايي دومين جشنواره استاني تئاتر بچه هاي مسجد استان قم