کانون های مساجد باید نسل جدید را با اهمیت جهاد تبیین آشنا کنند
کانون هاي مساجد بايد نسل جديد را با اهميت جهاد تبيين آشنا کنند
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

کانون های مساجد باید نسل جدید را با اهمیت جهاد تبیین آشنا کنند

آيت الله فقيهي با بيان اينکه کانون هاي مساجد نقش بسيار اساسي در عرصه جهاد تبيين و تحقق اهداف مقام معظم رهبري در اين زمينه دارند، گفت: کانون ها بايد با برگزاري نشست هاي توجيهي و بصيرتي در سطح مساجد و نيز فعاليت هاي آموزشي همچنين توليد محصولات جذاب و فاخر هنري و فرهنگي، نسل جديد را با اهميت جهاد تبيين و تلاش در اين راستا به خوبي آشنا کنند.
شناسه خبر : 35908 تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۱
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، آیت الله «محسن فقیهی» با اشاره به اهمیت و ضرورت جهاد تبیین در شرایط حساس کنونی اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و مهم آن است که همه ما بعد از درک اهمیت و ضرورت این قضیه نسبت به تحقق آن اقدام جدی داشته باشیم.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که یکی از جاهایی که بسیار خوب می توان نسبت به جهاد تبیین عمل کرد، مساجد است، افزود: کانون های مساجد و پایگاه های بسیج نقش بسیار مهمی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری دارند، چرا که آن ها به جهت فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی مورد توجه نوجوانان و جوانان اهل مسجد هستند و لذا باید در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: در واقع چه پایگاه های بسیج و چه کانون ها باید با برگزاری نشست های توجیهی و بصیرتی در سطح مساجد و نیز فعالیت های آموزشی همچنین تولید محصولات جذاب و فاخر هنری و فرهنگی، نسل جدید را با اهمیت جهاد تبیین و تلاش در این راستا به خوبی آشنا کنند.

 

وی ادامه داد: در این میان نباید از بستر فضای مجازی و تأثیرگذاری آن غافل شد، چرا که به تعبیر رهبر عزیز انقلاب ما باید در این خصوص به شکل فعالانه به تولید محتوا بپردازیم و از سوی دیگر به شبهات دینی و اعتقادی به درستی پاسخ دهیم.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در خاتمه برای دست اندرکاران کانون های فرهنگی و هنری مساجد آرزوی موفقیت روز افزون کرد و گفت: شک نداشته باشید که در سایه اخلاص و مجاهدت مورد توجه خاص حضرت بقیه الله الاعظم (عج) خواهید بود و ان شاءالله روز به روز فعالیت های کانون های مساجد چه از نظر کمی و چه کیفی بهتر و مفیدتر باشد.