اولین نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم در سال 1401 برگزار شد
اولين نشست شوراي اداري ستاد هماهنگي کانون هاي فهما استان قم در سال 1401 برگزار شد

اولین نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم در سال 1401 برگزار شد

نخستين نشست شوراي اداري ستاد هماهنگي کانون هاي فهما استان قم در سال 1401 با موضوع بررسي رويکردها و سياست هاي اين ستاد در سال 1401 برگزار شد.
شناسه خبر : 36560 تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در نخستین نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم در سال 1401 که ظهر یکشنبه 14 فروردین در محل این ستاد برگزار شد، ضمن تبریک سال نو به نامگذاری سال به «تولید، دانش بنیان،اشتغال آفرین» توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی اشاره کرد و گفت: رویکردها و سیاست های ستاد و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم باید براساس همین شعار تدوین، برنامه ریزی و عمل شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به فضائل این ماه پرخیر و برکت اشاره کرد و افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن است و فرصت مغتنمی برای تقویت و پاک بودن انسان از گناهان می باشد و در این ماه درهای رحمت برای توبه و پیشه سازی تقوا همیشه باز است.

 

وی در ادامه بر لزوم حضور مردم به ویژه جوانان در مساجد و تعلیم وترویج قرآن و مفاهیم قرآن کریم در جامعه، برگزاری جلسات قرآن کریم در مساجد، جلسات پرسش و پاسخ دینی، جلسات عقیدتی و سخنرانی مذهبی تاکید کرد.