برگزاری مسابقات جام رمضان به همت کانون فرهنگی هنری ابوتراب (ع) قم
برگزاري مسابقات جام رمضان به همت کانون فرهنگي هنري ابوتراب (ع) قم

برگزاری مسابقات جام رمضان به همت کانون فرهنگی هنری ابوتراب (ع) قم

حجت الاسلام رسولي موحد گفت: کانون فرهنگي هنري ابوتراب (ع) قم با برگزاري جام رمضان قصد دارد با استفاده از ابزار بازي و سرگرمي و در قالب برگزاري مسابقات، مفاهيم معرفتي و پيام‌هاي ديني را به نسل جوان منتقل کند.
شناسه خبر : 36702 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای )فهما( از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلی رسولی موحد» برنامه‌های کانون فرهنگی هنری ابوتراب(ع) در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و اظهار داشت: این کانون برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی از جمله برگزاری سخنرانی مذهبی و جزءخوانی روزانه بعد از نماز ظهر و عصر، برگزاری مسابقه کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، جام رمضان و توزیع افطاری ساده را در مسجد ائمه اطهار(ع) برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوتراب(ع) قم در خصوص مسابقه کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن تصریح کرد: بخش ایمان این کتاب در قالب مسابقه و بصورت مجازی بین نمازگزاران و اهالی محل همراه با جوایز ویژه با هدف آشنایی مخاطبین با این کتاب و مفاهیم والای آن ارائه می شود.

 

وی در ادامه به برگزاری جام رمضان به همت کانون فرهنگی هنری ابوتراب(ع) اشاره کرد و گفت: کانون فرهنگی هنری ابوتراب (ع) جام رمضان را با هدف ایجاد نشاط و تنوع در مجموعه و جذاب سازی فضای کانون برای حضور نوجوانان و جوانان برگزار می کند.

 

 

حجت الاسلام و المسلمین رسولی موحد افزود: این کانون در برگزاری جام رمضان قصد دارد با استفاده از ابزار بازی و سرگرمی و در قالب برگزاری مسابقات جدید و ابتکاری سعی دارد مفاهیم معرفتی و پیام های دینی را به نوجوانان و جوانان منتقل کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوتراب(ع) افزود: برگزاری سخنرانی مذهبی و جزءخوانی بعد از نماز ظهر و عصر بصورت روزانه و توزیع افطاری شیر و خرما به همت و تلاش کادر کانون از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان می باشد.