برگزاری اردوهای متنوع فرهنگی تربیتی به همت کانون صاحب الامر(عج) در ماه مبارک رمضان
برگزاري اردوهاي متنوع فرهنگي تربيتي به همت کانون صاحب الامر(عج) در ماه مبارک رمضان

برگزاری اردوهای متنوع فرهنگی تربیتی به همت کانون صاحب الامر(عج) در ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام و المسلمين ايزدي به برگزاري اردوهاي متنوع فرهنگي تربيتي به همت کانون صاحب الامر(عج) اشاره کرد و گفت: اين اردوها در ماه مبارک رمضان امسال برپا شده و همراه با آن حلقه‌هاي معرفتي در اماکن متبرکه برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 36704 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای )فهما( از استان قم، حجت الاسلام و المسلمین « علیرضا ایزدی» برنامه‌های کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج)  برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی از جمله سخنرانی مذهبی، جلسات بیان احکام و جزء خوانی روزانه قرآن کریم را در مسجد سلمان فارسی برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) قم از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با شرکت قاریان برجسته استانی خبر داد و یادآور شد: یک کرسی محفل انس با قرآن هم در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) با حضور قاری برجسته استان از قم در سلمان فارسی برگزار خواهد شد.

 

وی به برگزاری اردوهای متنوع فرهنگی تربیتی به همت کانون صاحب الامر(عج) اشاره کرد و گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال اردوهای معنوی مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه (س) را در دستور کار داریم که با برگزاری حلقه های معرفتی در اماکن متبرکه در کنار برنامه های تفریحی و ورزشی با حضور مربیان کانون و برپایی سفره افطاری اجرا می شود.