تهیه و توزیع افطاری و غذای گرم به همت بچه های مسجد حیدریه
تهيه و توزيع افطاري و غذاي گرم به همت بچه هاي مسجد حيدريه

تهیه و توزیع افطاری و غذای گرم به همت بچه های مسجد حیدریه

مدير کانون فرهنگي هنري شهداي منطقه امام قم تصريح کرد: در ايام ماه مبارک رمضان امسال توزيع افطاري بين خانواده هاي بي بضاعت محل را در دستور کار داريم که به صورت روزانه با طبخ غذاي گرم در مسجد و توزيع بين نيازمندان محل برنامه ريزي شده است.
شناسه خبر : 36705 تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای )فهما( از استان قم، «محمد حسن خدادادی» برنامه‌های کانون فرهنگی هنری شهدای منطقه امام در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای منطقه امام برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی از جمله سی روز محفل انس با قرآن کریم را در مسجد حیدریه برگزار می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدی منطقه امام قم تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال توزیع افطاری بین خانواده های بی بضاعت محل را در دستور کار داریم که به صورت روزانه با طبخ غذای گرم در مسجد و توزیع بین نیازمندان محل برنامه ریزی شده است و همه شهروندان میتوانند با ارائه کمک های خداپسندانه در آن شرکت به عمل آورند.

 

وی تاکید کرد: البته از مدت ها قبل با تشکیل یک گروه جهادی موفق شدیم تقریبا در تمامی مناسبت ها نسبت به تهیه و توزیع کمک های مومنانه به افراد بی بضاعت محل اقدام کنیم.

 

خدادیان برگزاری موکب در مسیر پیاده روی جمکران را از دیگر برنامه‌های شاخص کانون برشمرد و افزود: این موکب هر سه شنبه شب جهت پذیرایی و تکریم زائرین مسجد مقدس جمکران برپا می شود و ضمن توزیع غذای گرم و نوشیدنی، با برپایی غرفه کتاب و صندلی، محیط مناسبی جهت رفع خستگی زائرین مهیا کرده تا ایشان بتوانند نسبت به مطالعه اقدام کنند.