جشنواره «گلبانگ محمدی» در مساجد استان قم برگزار می‌شود
جشنواره «گلبانگ محمدي» در مساجد استان قم برگزار مي‌شود
به همت ستاد فهما استان قم؛

جشنواره «گلبانگ محمدی» در مساجد استان قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام والمسلمين روحاني از برگزاري جشنواره گلبانگ محمدي به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما قم و با هدف استعداديابي و ارتقاي سطح قرآني قاريان، موذنين و مکبرين مساجد استان خبر داد.
شناسه خبر : 36733 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۳

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از برگزاری جشنواره گلبانگ محمدی به همت ستاد هماهنگی کانون های فهما قم و مشارکت کمیته مردمی ستاد توسعه فرهنگ قرآنی استان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با هدف استعدادیابی و ارتقای سطح قرآنی قاریان، موذنین و مکبرین مساجد استان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما قم افزود: این جشنواره در دو بخش دوره های آموزشی تخصصی حضوری و مجازی و مسابقه (در سه رشته قرائت تقلیدی، اذان و تکبیر) برگزار می شود.

 

وی به شرایط عمومی حضور در جشنواره گلبانگ محمدی اشاره کرد و گفت: جشنواره ویژه طلاب، مربیان قرآنی، مکبرین و موذنین مساجد در مقاطع سنی کمتر و بالاتر از 15 سال است که شرکت کنندگان علاوه بر دریافت گواهی شرکت در دوره از جوایز ارزنده این جشنواره بهره مند می شوند.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد: متقاضیان شرکت در جشنواره بعد از تکمیل فرم ثبت نام فایل صوتی خواسته شده برای هر یک از بخش های جشنواره را به نشانی YaHossein_ir@ در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

وی افزود: به این منظور قاریان، تلاوت تقلیدی سوره حمد (از ابتدای سوره تا ایاک نعبد و ایاک نستعین)، مؤذنین، اجرای اذان (از ابتدا تا حی علی الصلاه) (به صورت تقلیدی از اساتید یا آزاد) و مکبرین، اجرای تکبیر یک نماز دو رکعتی را حداکثر تا پایان رمضان 1401 ارسال کنند.