ستاد فهما استان قم اولین دوره آموزشی زیباخوانی نماز در سال 1401 را برگزار می‌کند
ستاد فهما استان قم اولين دوره آموزشي زيباخواني نماز در سال 1401 را برگزار مي‌کند
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

ستاد فهما استان قم اولین دوره آموزشی زیباخوانی نماز در سال 1401 را برگزار می‌کند

حجت الاسلام والمسلمين روحاني از برگزاري دوره آموزشي زيباخواني نماز به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فهما قم در ماه مبارک رمضان خبر داد.
شناسه خبر : 36742 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

 حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» در گفت وگو با  ستاد ارتباطات رسانه ای )فهما( از استان قم، با اشاره به اهمیت آموزش صحيح تجويد الصلاه و زيبا خواني نماز در سنین نوجوانی و جوانی، اظهار کرد: بر اساس تاکید شریعت اسلام بر صحیح خوانی نماز که از شرایط صحت نماز است و با هدف جاری کردن روح معنوی نماز در افراد، افزایش سطح تاثیر نماز در رفتار و کردار اجتماعی شخص، دوره آموزشی زیباخوانی نماز برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فهما قم افزود: این دوره آموزشی به همت ستاد هماهنگی کانون های فهما قم و با حضور قاری بین المللی دکتر «علی اصغر شعاعی» برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: دوره آموزشی زیباخوانی نماز ویژه طلاب و مربیان قرآن می باشد و به شرکت کنندگان در صورت قبولی در آزمون نهایی، گواهی دانشگاهی اعطا خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمين روحاني با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت نام در این دوره حداکثر تا 23 فروردین1401 است، گفت: این دوره آموزشی در تاریخ 25 فروردین ساعت 10 الی 12:30 در محل سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فهما استان قم برگزار می شود.