ویژه‌برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی کانون صالحین در ماه مبارک رمضان
ويژه‌برنامه‌هاي متنوع قرآني و فرهنگي کانون صالحين در ماه مبارک رمضان

ویژه‌برنامه‌های متنوع قرآنی و فرهنگی کانون صالحین در ماه مبارک رمضان

حجت‌الاسلام قافي، با اشاره به برنامه‌هاي کانون صالحين در ايام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اعضاي کانون به مناسبت فرارسيدن ماه خدا، فعاليت‌هاي متنوع فرهنگي و قرآني را در مسجد امام زين العابدين(ع) برگزار مي‌کنند.
شناسه خبر : 36805 تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای )فهما( از استان قم، حجت الاسلام « مهدی قافی » برنامه‌های کانون فرهنگی هنری صالحین  در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری صالحین برنامه های متنوع فرهنگی و قرآنی را در مسجد امام زین العابدین(ع) برگزار می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صالحین تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال اجرای برنامه های قرآنی را در دستور کار داریم که به صورت روزانه برگزاری محفل انس با قرآن کریم برنامه ریزی شده است و بعدازنمازجماعت ظهرو عصر باحضور قاریان برجسته در مسجد برگزار می شود.

امام جماعت مسجد امام زین العابدین(ع) افزود: همچنین برنامه های نهج البلاغه خوانی، مناجات خوانی، مدیحه سرایی باحضور« آقای سید میرزایی» وسخنرانی نیز هر شب برگزار می شود که مورد استقبال اهالی محل قرار گرفته است.

حجت الاسلام قافی برگزاری ویژه برنامه های جذاب و سرگرم کننده همراه با محتوای معرفتی را از دیگر برنامه‌های شاخص کانون برشمرد و افزود: هر پنجشنبه برنامه حلقه های معرفتی به همراه بازی و سرگرمی ویژه سنین ۷الی ۲۰سال برگزار می شود که ضمن ایجاد نشاط و شادابی در نوجوانان و جوانان محل سبب جذب ایشان به مسجد و حضور در برنامه های فرهنگی و تربیتی کانون نیز هست.