تجلیل از برترین‌های سومین رویداد ملی فهما استان قم+اسامی
تجليل از برترين‌هاي سومين رويداد ملي فهما استان قم+اسامي

تجلیل از برترین‌های سومین رویداد ملی فهما استان قم+اسامی

همزمان با سالروز ميلاد با سعادت امام حسن مجتبي(ع)، از برترين هاي سومين رويداد ملي فهما استان قم تقدير به عمل آمد.
شناسه خبر : 36892 تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان قم، همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، آیین تجلیل از برترین های سومین رویداد ملی فهما استان قم، در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

 

در آیین تجلیل از برترین های سومین رویداد ملی فهما استان قم، از کانون های برتر در این رویداد ملی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

در این مراسم، از سرکار خانم «طهماسبی» مدیر مسئول کانون امام رضا (علیه السلام) حائز رتبه در رواق دانش، حجت الاسلام «حسن فرزانه» از کانون شهید صالحی به خاطر کسب رتبه برتر در رواق رسانه، «ابوالفضل رحیمیان» از کانون امام الرضا(علیه السلام) با کسب رتبه برتر در رواق فن‌آوری و «مهدی جمالان» از کانون تبیان جهت کسب رتبه برتر در رواق کارآفرینی تقدیر شد.

 

همچنین در این مراسم از کانون های چهارده معصوم(ع) و یاس نبی(ص) که به ترتیب در رواق های نمایش و فیلم موفق شدند عنوان شایسته تقدیر ویژه را کسب کنند نیز تجلیل به عمل آمد.

 

در ادامه از کانون های فاطمیه در رواق نور، باب الجنه در رواق دانش، قرآن و عترت در رواق کتاب، جیش المهدی(عج) در رواق همدلی، انصار الحسین(ع) در رواق رسانه، بقیه الله (عج) در رواق فیلم، طلایه داران نور در رواق ترنج و حضرت فاطمه الزهراء(س) در رواق قلم که توانستنه بودند به رتبه شایسته تقدیر دست یابند، تقدیر و تجلیل صورت گرفت.

 

همچنین در پایان مراسم نیز از «امین علوی نیا» دبیر دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد استان قم با عنوان کانون یار جهادی تقدیر به عمل آمد.