رویداد مردمی بچه‌های مسجد با رویکرد اجرای آثار برگزیده در قم برگزار شد
رويداد مردمي بچه‌هاي مسجد با رويکرد اجراي آثار برگزيده در قم برگزار شد

رویداد مردمی بچه‌های مسجد با رویکرد اجرای آثار برگزیده در قم برگزار شد

هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامي «رويداد مردمي بچه‌هاي مسجد» با رويکرد اجراي آثار برگزيده دومين جشنواره مردمي تئاتر بچه‌هاي مسجد استان قم برگزار شد.
شناسه خبر : 37007 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان قم،  «رویداد مردمی بچه‌های مسجد» با رویکرد اجرای آثار برگزیده دومین جشنواره مردمی تئاتر بچه‌های مسجد استان قم هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.

 

در این رویداد که از 23 فرودین ماه آغاز شد، 10 نمایش برگزیده از 8 مسجد،  30 اجراء در مساجد شهر قم برگزار کردند و تا 30 فرودین ماه به کار خود ادامه دادند.

نمایش‌های «زنان چهره‌ی تاریخ را تغییر می‌دهند» و «بیداری» به کارگردانی زهرا قدسی‌تبار از کانون فرهنگی هنری حضرت رسول(ص)، «مـادر جـان سـلام» به کارگردانی مهدیه احمدی از کانون فرهنگی هنری فخرالائمه و «آرزو» به کارگردانی مهدیه محمدخانی از کانون فرهنگی هنری ولی‌عصر(عج) از گروه بانوان در مساجد شهر اجراء‌ شدند.

 

همچنین نمایش‌های «آخریـن تقلـب» به کارگردانی محمدرضا عموئی از کانون رسالت ،‌ «کفـاش بـاشی» به کارگردانی مهدی برقعی از کانون بچه های آسمان، «شـب امتحـان» به کارگردانی ابراهیم وفایی از کانون شهید سلیمانی و دو نمایش «مهمـان»  و «سه شعبه»‌به کارگردانی محمد رضا جهانبخش از کانون شهید مصطفی خمینی و «به وقـت بیـداری» به کارگردانی معین رمضانی از کانون ارشاد مسجدچهارده معصوم(عج) از گروه برادران برای مسجدی‌های شهر قم به اجراء درآمدند.

این رویداد به همت ستاد هماهنگی کانون فرهنگی هنری مساجد استان قم و حوزه هنری استان برگزار شد.