دوره آموزشی «آفاق اندیشه7» به میزبانی ستاد فهما استان قم برگزار می شود
دوره آموزشي «آفاق انديشه7» به ميزباني ستاد فهما استان قم برگزار مي شود

دوره آموزشی «آفاق اندیشه7» به میزبانی ستاد فهما استان قم برگزار می شود

دوره آموزشي «آفاق انديشه 7» به ميزباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم و با همکاري سازمان تبليغات اسلامي حوزه علميه در سالن همايش مجتمع فرهنگي «آفتاب ولايت» مشهد مقدس برگزار مي شود.
شناسه خبر : 37842 تاریخ انتشار : ۹ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، دوره آموزشی «آفاق اندیشه 7» به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با همکاري سازمان تبليغات اسلامي حوزه علميه در سالن همایش مجتمع فرهنگی «آفتاب ولایت» مشهد مقدس برگزار می شود.

 

بر پایه این گزارش آیین افتتاحیه این دوره صبح روز پنج شنبه 12 خرداد برگزار شده و پس از آن کارگاه های مختلف آموزشی با حضور اساتید خبره آغاز به کار می کنند.

 

«فنون ارتباطات و تعاملات فرهنگی» و «جوان و نوجوان و آسیب‌های فردی و اجتماعی پیش رو» عناوین کارگاه‌های عصرگاهی روز پنج شنبه 12 خرداد به عنوان اولین روز این دوره را تشکیل می دهند.

 

همچنین روز جمعه 13 خرداد ماه سه کارگاه با عناوین «مهارت‌های مدیریت فرهنگی»، «آشنایی با ابزارهای فرهنگی هنری تربیت»، «آموزش سواد رسانه و فضای مجازی» برگزار می شود.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه برپایی دوره آموزشی «آفاق اندیشه» روز شنبه 14 خرداد سه کارگاه با عناوین «روش‌های جذب و تثبیت جوان و نوجوان به مسجد»، «جریان‌شناسی فرهنگی و فکری مهاجم»، «کادرسازی در تشکیلات فرهنگی» برگزار می شود.

 

همچنین روز یکشنبه 15 خرداد دو کارگاه « مبانی دوگانه های سرنوشت‌ساز! نگاه امیدوارانه در مقابل نگاه مایوسانه» و «بررسی فراغت مجازی بر هویت دینی نوجوانان» برگزار می شود.

 

گفتنی آیین اختتامیه این دوره آموزشی نیز ظهر روز یکشنبه 15 خرداد ماه برگزار خواهد شد.