حضور نمایش «آخرین تقلب» در بیست و هفتمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر کودک و نوجوان
حضور نمايش «آخرين تقلب» در بيست و هفتمين جشنواره بين‌ المللي تئاتر کودک و نوجوان
حضور گروه نمایش کانون شهید قاسم سلیمانی قم در جشنواره بینالمللی تئاتر؛

حضور نمایش «آخرین تقلب» در بیست و هفتمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر کودک و نوجوان

علوي نيا از حضور گروه نمايش کانون شهيد قاسم سليماني قم به منظور اجراي تئاتر "آخرين تقلب" در بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي تئاتر کودک و نوجوان خبر داد.
شناسه خبر : 38398 تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۶

«امین علوی نیا» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان، گفت: نمایش «آخرین تقلب» نوشته فاطمه کیمیا و کارگردانی ابراهیم وفایی از قم در این جشنواره در بخش مهمان جشنواره حضور دارد.

 

دبیر جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان قم افزود: این نمایش که به همت گروه تئاتر کانون شهید قاسم سلیمانی آماده شده است در جشنواره بچه‌های مسجد استان قم که اسفندماه 1400 برگزار شد رتبه اول را به خود اختصاص داد.

 

وی به اهمیت حضور نمایش «آخرین تقلب» از استان قم در یک رویداد بین المللی اشاره کرد و ادامه داد: این اولین بار است که شاهد حضور یک نمایش از بچه های مسجدی در این سطح می باشیم.

 

علوی نیا با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص تئاتر بچه های مسجد استان قم، ادامه داد: دفتر تئاتر بچه‌های مسجد استان قم تابستان امسال با برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه های تخصصی در جهت ارتقای سطح کیفی آثار نمایشی گروه های تئاتر مسجدی استان قم تلاش می کند.

 

شایان ذکر است بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.