جشن بزرگ عید غدیر با حضور پرشور اعضای کانون های مساجد قم برگزار شد
جشن بزرگ عيد غدير با حضور پرشور اعضاي کانون هاي مساجد قم برگزار شد
با حضور رییس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

جشن بزرگ عید غدیر با حضور پرشور اعضای کانون های مساجد قم برگزار شد

جشن بزرگ عيد غدير با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده و حضور پرشور اعضاي کانون‌هاي مساجد قم در مسجد مقدس امام حسن عسکري(ع) برگزار شد.
شناسه خبر : 39373 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم؛  جشن بزرگ عید غدیر عصر یکشنبه (26 تیرماه 1401) با حضور حجت الاسلام و المسلمین «کمال الدین خداداده» رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و با حضور دو هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مسجد مقدس امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «سعید روحان»ی در ابتدای این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه ولایت گفت: غدیر خم بزرگترین عید شیعیان است و در این عید اعلام می کنیم که بعد از رسول خدا کسی بالاتر از مولای ما نیست و فقط امیرالمومنین است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان قم تصریح کرد: باید همان گونه که به نحوی شایسته و در شأن مقام امام حسین (ع)، آیین و مراسم عزاداری پرشور در محرم برگزار می کنیم، در برپایی جشن های عید غدیر نیز شادی کنیم به نحوی که در شان حضرت امیر المومنین علی(ع) باشد.

 

وی با اشاره به ظرفیت و توان عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد در برپایی چنین برنامه‌ها و مراسم هایی گفت: این چنین حرکت های زیبایی در بزرگداشت غدیر باید الگویی برای همه باشد ضمن اینکه هرکدام از کانون ها نیزدر مساجد خود، ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند.

 

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حسن صافی گلپایگانی و سخنرانی رییس ستاد کانون های مساجد کشور و همچنین مداحی و اجرای گروه سرود از دیگر بخش های این برنامه بود.