سوگواره «نوجوان عاشورایی» به همت کانون شهید صالحی استان قم برگزار می‌شود
سوگواره «نوجوان عاشورايي» به همت کانون شهيد صالحي استان قم برگزار مي‌شود

سوگواره «نوجوان عاشورایی» به همت کانون شهید صالحی استان قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمين فرزانه موحد از برگزاري سوگواره «نوجوان عاشورايي» به همت کانون شهيد صالحي استان قم، همزمان با ايام عزاداري سيد و سالار شهيدان خبر داد.
شناسه خبر : 39752 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن فرزانه موحد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان قم، با اشاره به ویژه برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید صالح به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان، از برگزاری سوگواره «نوجوان عاشورایی»، خبر داد و گفت: سوگواره استانی «نوجوان عاشورایی» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، حسینیه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و کانون فرهنگی هنری شهید صالحی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صالحی با بیان اینکه «مرد و نامردهای عاشورا»، «مردهای دفاع مقدس»، «مردهای عصر حاضر» و «نامرد روزگار» موضوعات این سوگواره را تشکیل می دهند، افزود: در این سوگواره، علاقه‌مندان می‌توانند در بخش های نقاشی، کلیپ سازی و مسابقه آنلاین شرکت کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین فرزانه، مهلت شرکت در این سوگواره را تا پایان مرداد اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این سوگواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال نوجوان TV در پیام‌رسان ایتا به این نشانی مراجعه کنند.

 

وی یادآور شد: به برگزیدگان این سوگواره هدایای نقدی و فرهنگی اهدا می‌شود.