اعضای کانون‌های مساجد نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی هستند
اعضاي کانون‌هاي مساجد نيروهاي ارزشي انقلاب اسلامي هستند
مدیر سابق ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم:

اعضای کانون‌های مساجد نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی هستند

حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني گفت: تمام سعي ما اين بوده که کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد رشد کنند و ستاد کانون‌هاي فرهنگي مساجد با رشد کانون‌ها معنا پيدا مي‌کند.
شناسه خبر : 39949 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «سعید روحانی» امروز (پنجشنبه، 20 مرداد) در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در تالار فرهنگ و هنر شهر قم برگزار شد، عنوان کرد: در این 13 سال که در این عرصه فعالیت داشتم، کوله باری از تجربه به دوش داریم و درس‌های بسیاری آموختیم.  

 

مدیر سابق ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم اظهار داشت: مدیرانی که در این مدت در سطح قم بودند، فارغ از خط سیاسی و با هر سمت و سوی جناحی، با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همراهی کردند و من از همه مدیران تشکر می‌کنم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی همچنین ضمن قدردانی از مسئولان و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم، گفت: هر یک از کانون‌هایی که در این جلسه حضور دارند، ظرفیت بسیار بالایی در عرصه ملی و حتی فراملی دارند.

 

وی تصریح کرد: کانون مساجد این ظرفیت را دارد که هر کار فرهنگی را با صداقت انجام دهد، کانون‌های مساجد حمایت مالی آنچنانی ندارند، اما هر درخواستی از کانون‌ها شد، لبیک گفتند.  

 

مدیر سابق ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم بیان داشت: تمام سعی ما این بوده که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رشد کنند و ستاد با رشد کانون‌ها معنا پیدا می‌کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی تأکید کرد: کانون‌های مساجد اگر قوی شدند، هیچ‌گاه ستاد را رها نکردند و همواره با ما همکاری داشتند، اعضای این کانون‌ها نیروهای ارزشی انقلاب اسلامی هستند که هر چه برای آنها قدم برداریم، باز به آنها بدهکار هستیم.

 

وی خطاب به اعضای کانون‌ها، بیان داشت: ما تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به کانون‌ها به کار بردیم، اما باز شرمنده نیروهای انقلابی کانون‌های مساجد هستیم.

 

مدیر سابق ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همچنین از کارکنان ستاد کانون‌های مساجد استان قم و مدیران نهادها و سازمان‌های استان در طول این 13 سال قدردانی کرد.