کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به سمت جامعه تمدنی سوق می‌دهیم
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد را به سمت جامعه تمدني سوق مي‌دهيم
مدیر جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد:

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به سمت جامعه تمدنی سوق می‌دهیم

حجت‌الاسلام والمسلمين حيدري گفت: بناي ما اين است که کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد را به سمت جامعه تمدني سوق دهيم و اين همان هدف اصلي است که مقام معظم رهبري براي انقلاب اسلامي در نظر مي‌گيرند.
شناسه خبر : 39952 تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» امروز (پنجشنبه، 20 مرداد) در مراسم تکریم و معارفه مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در تالار فرهنگ و هنر شهر قم برگزار شد، با اشاره به مقام عبد بودن انسان، عنوان کرد: خداوند متعال در سوره مبارکه اسرا، بالاترین مقام انسانیت را عبد بودن انسان عنوان می‌کند و ظرف این مقام را مسجد می‌داند.

 

مدیر جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: ظرف تحقق جایگاه بالای انسانی و تراز که هدف والای ما هست، در مسجد اتفاق می‌افتد و این ظرفیت، یک ظرفیت تمدنی و منشأ جامعه تمدنی است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری بیان داشت: نگاه حضرت امام خمینی(ره) به مسجد، نگاه تمدنی و به عنوان مرکز راهبردی و پایگاه اصلی برای معارف، بحث‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره و بود.

 

وی با تصریح بر اینکه ما مسجد را یک جامعه تمدنی می‌دانیم، گفت: بنای ما این است که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را به سمت جامعه تمدنی سوق دهیم و این همان هدف اصلی است که مقام معظم رهبری برای انقلاب اسلامی در نظر می‌گیرند.

 

مدیر جدید ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خاطرنشان کرد: انصافا زحماتی جهادی فراوانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رخ داده است و ما از تجربه مسئولان کانون‌ها برای ادامه فعالیت‌ها استفاده خواهیم کرد.