کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نقش مهمي در اشاعه فرهنگ ايفا مي‌کنند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند

عموزاده با بيان اينکه هنر يکي از مهم ترين ابزار ترويج فرهنگ است، اظهار کرد: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد نقش مهمي در اشاعه فرهنگ ايفا مي‌کنند.
شناسه خبر : 40847 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم، «امیرعلی عموزاده» عصر جمعه 26 شهریور در حاشیه بازدید از موکب فرهنگی تربیتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین واقع بلوار پیامبر اعظم(ص) ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده کانون های مساجد اظهار داشت: واقعا شور و شعو حسینی را می توان در این راهپیمایی به خوبی نظاره کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: به غیر از مردم، سازمان ها و ادارات و موسسات و ارگانها و همه گروههای وابسته به گروههای هنری و فرهنگی در این جا شکوه عظیمی را به وجود آورده اند.

 

وی تصریح کرد: خدا را شکر می کنیم که کانون های فرهنگی و هنری مساجد این گونه فعالانه در عرصه حضور دارند و این تلاش ها جای تقدیر دارد چرا که دست به اقدامی بزرگ زدند.

 

عموزاده بیان کرد: هنر یکی از مهم ترین ابزار اشاعه فرهنگ است و برای تمدن سازی اسلامی ما نیازمند فرهنگ ناب هستیم.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی در اشاعه فرهنگ ایفا می‌کنند، ما به همه همکاران و متولیان در کانون ها خدا قوت و بایت این حرکت ها تبریک و از بایت این ایام تسلیت می‌گوییم، امیدواریم اعضای کانون ها در صحت و سلامت و عافیت باشند به امید اینکه کانون های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف بدرخشند.