مساجد همواره پایگاه اتفاقات مهم بوده اند
مساجد همواره پايگاه اتفاقات مهم بوده اند
مسئول کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(ع):

مساجد همواره پایگاه اتفاقات مهم بوده اند

حجت الاسلام ترابي با بيان اينکه در زمان پيامبر(ص)همه امور حول محور مساجد بوده است گفت:مساجد همواره پايگاه اتفاقات مهم بوده اند.
شناسه خبر : 40851 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام «سید مصطفی ترابی» به عنوان یکی از مدیران کانون های مشارکت کننده در برپایی موکب فرهنگی تربیتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در مسیر پیاده روی بلوار پیامبر اعظم(ص) با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی اظهار داشت: امام حسین(ع) توفیق داد که مساجد با یکدیگر کار مشترکی انجام دادند، و غرفه هایی به پا شد که شامل غرفه پذیرایی و غرفه کودک و خطاطی و مشاوره و معاینه چشم کودکان و نمایش و سرود است.

 

مسئول کانون انصارالحسین و امام جماعت مسجد رسول اکرم(ص) و مسجد امام حسن مجتبی(ع) افزود: مسجدی ها دست به دست هم دادند و کار مشترکی انجام شد که برکات زیادی داشت و امید است چنین برنامه هایی تداوم داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) می فرمایند مساجد سنگر است، وقتی مساجد بتوانند تاثیر گذار و فعال باشند، می توانند ثمرات خوبی داشته باشند از همه مسئولان تقاضا داریم توجه خاصی به مساجد و کارهای فرهنگی داشته باشند.

 

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه مساجد همواره پایگاه اتفاقات مهمی بوده اند گفت: در مساجد کارهای عالی فرهنگی شکل می گیرد، درابتدای انقلاب هر اتفاقی در مساجد انجام می شد و حتی عقد رزمندگان را در مساجد انجام می دادند، زمان پیامبر(ص) نیز این گونه بوده است و همه امور حول محور مساجد بود.

 

وی عنوان کرد: در شکل گیری موکب بسیاری از عزیزان تلاش زیادی داشته اند و گمنام هستند، در این جا صمیمانه از آنها قدردانی می کنیم، امید است همه این عزیزان به کربلا بروند و خدمت امام حسین(ع) عرض ادب کنند و این کارها باعث شود امام عصر(عج) از ما راضی و خشنود باشد.