رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گلزار شهدای شهر مقدس قم حضور یافت
رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور در گلزار شهداي شهر مقدس قم حضور يافت
با همراهی اعضای ستاد برگزاری پانزدهمین دوره از مسابقات «مدهامّتان»؛

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در گلزار شهدای شهر مقدس قم حضور یافت

رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و اعضاي ستاد برگزاري جشنواره قرآني «مدهامّتان» با حضور در گلزار شهداي شهر مقدس قم به مقام والاي شهدا اداي احترام کردند.
شناسه خبر : 41127 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و اعضای ستاد برگزاری مسابقات قرآنی مدهامّتان، امروز (شنبه ۹ مهرماه) به منظور دیدار با جمعی از علما و بزرگان حوزه علمیه به شهر مقدس قم سفر کرده و در ابتدای برنامه‌های خود با حضور در گلزار شهدای شهر مقدس قم به مقام والای این دلاوران ادای احترام کردند.

بر پایه این گزارش: اهدای شاخه های گل و اجرای گروه سرود «شمیم رضوان» کانون فرهنگی هنری چهارده معصوم از برنامه های این آیین بود.

بر پایه این گزارش: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، متولی برگزاری یکی از چهار رویداد بزرگ قرآنی کشور با عنوان مدهامّتان است که پانزدهمین دوره این مسابقات از 12 تا 14 مهر ماه در  جوار مضجع نورانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) در شیراز برگزار می شود.

گفتنی است مرحله استانی این مسابقات در 9 رشته و با حضور بیش از 15 هزار فعال قرآنی برگزار شد و مرحله کشوری با حضور 150 نفر از منتخبین مرحله استانی در چهار رشته قرائت، حفظ کل، ترتیل و اذان ویژه براران و قرائت تحقیق و حفظ کل ویژه خواهران برگزار می شود.