امروز نیروی انتظامی در برابر توطئه‌های استکبار ایستادگی می‌کند
امروز نيروي انتظامي در برابر توطئه‌هاي استکبار ايستادگي مي‌کند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

امروز نیروی انتظامی در برابر توطئه‌های استکبار ایستادگی می‌کند

عموزاده گفت: نيروي انتظامي در خط مقدم مبارزه با توطئه استکبار و استعمار هستند.
شناسه خبر : 41416 تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: «امیرعلی عموزاده » عصر سه شنبه ۱۹مهر در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که از سوی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم و با حضور سردار میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی و اجرای گروه های سرود اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در پیاده راه بلوار بهار برگزار شد اظهار داشت: آمریکا از اقتدار ایران اسلامی در هراس است از این رو همواره دست به توطئه و دشمنی می زند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: آمریکا یک سندی به نام سند امنیت ملی دارد که این سند هر سال بازنگری می شود، آخرین باری که سند بازنگری شد گفتند اگر آمریکا نتواند فرماندهی کل دنیا را عهده دار شود از هم فرومی پاشد.


وی تصریح کرد: به این دلیل به فکر فرو رفتند و گفتند دو کشور روسیه و چین در قدرت هستند از این رو با شیطنت و مرموزی جنگی را برای روسیه و اوکراین راه انداختند و با سفر نانسی پلوسی به منطقه چین و تایوان نیز درگیر شدند.

 

عموزاده عنوان کرد:آنها به این نتیجه رسیدند که برخی از کشورها مانند ایران نافرمانی می کنند و باید از میدان به در شود و وقتی در طول این سالها جنگ و تحریم و تهدید اثری نداشت براساس پیش بینی رهبر انقلاب در 14 خرداد که فرمودند اغتشاشگران را به میدان خواهند آورد این وضعیت را رقم زدند.

 

وی خاطرنشان کرد:باید بدانیم برادران و عزیزان در نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با توطئه استکبار و استعمار هستند و به عنوان خادم فرهنگی دست یکایک آنها را می بوسیم و از خواهران و برادرانی که جز ما هستند و مورد غفلت واقع شدند تقاضا داریم به آغوش نظام بازگردند.

 

وی در پایان از تلاش های نیروی انتظامی و همچنین ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم قدردانی کرد.