برنامه های فرهنگی در مساجد باید هدفمند باشد
برنامه هاي فرهنگي در مساجد بايد هدفمند باشد
فرماندار قم:

برنامه های فرهنگی در مساجد باید هدفمند باشد

فرماندار قم با بيان اينکه برنامه هاي فرهنگي براي نسل جوان در مساجد بايد هدفمند باشد بر لزوم همراهي دستگاه هاي اجرايي با کانون هاي فرهنگي هنري مساجد تاکيد کرد.
شناسه خبر : 41670 تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: «عباس ذاکریان» در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ضمن تقدیر از برگزاری مراسم گرامیداشت و اعلام حمایت از پرسنل خدوم نیروی انتظامی با اجرای گروه های سرود اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در پیاده راه بلوار بهار استان قم اظهار داشت: برگزاری جلسات مشترک با مسئولان دستگاه های اجرایی و شهرداری می تواند اثربخش باشد، به خصوص شهرداری و شورای شهر می تواند اقدامات لازم را در تامین زیرساخت ها دنبال کند.

 

فرماندار قم افزود: به خصوص در زمینه فرهنگی و اجتماعی چنین تعاملاتی می تواند اثربخش و مفید باشد و باید به صورت راهبردی مورد توجه قرار بگیرد.

 

وی عنوان کرد:کانون فرهنگی هنری مساجد دارای کارکردهای زیادی است و از مسجد انتظار زیادی وجود دارد، به نوعی ارتباط نسل جدید ما با مسجد باید توسعه یابد.


فرماندار قم خاطرنشان کرد:در قم باید ظرفیت های لازم را به وجود آورد، دشمنان در توطئه‌ها بر روی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری می کنند به خصوص بر روی جوانهایی که با آسیب‌های اجتماعی بیشتری مواجه اند.