اعلام آمادگی ستاد اقامه نماز قم در راستای اجرای برنامه های مشترک با کانون‌های مساجد
اعلام آمادگي ستاد اقامه نماز قم در راستاي اجراي برنامه هاي مشترک با کانون‌هاي مساجد

اعلام آمادگی ستاد اقامه نماز قم در راستای اجرای برنامه های مشترک با کانون‌های مساجد

حجت الاسلام عرب پور، ضمن تاکيد بر آمادگي ستاد اقامه نماز قم، جهت اجراي برنامه هاي مشترک با کانون‌هاي مساجد، نسبت به گسترش فعاليت‌هاي بچه‌هاي مسجد در عرصه نماز تاکيد کرد.
شناسه خبر : 41690 تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: امروز پنجشنبه 28 مهرماه، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور در ستاد اقامه نماز استان قم با حجت الاسلام و المسلمین «علی عرب پور» مدیر این ستاد ديدار و گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمين عرب پور در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت های کانون های مساجد گفت: در همین مدت کوتاه حضور مدیریت جدید، شاهد برنامه های فاخر از کانون ها بودیم.
 

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به سرکشی ها و بازدید های مدیریت جدید ستاد از کانون ها، گفت: همین حضور شما در کانون ها موجب ایجاد انگیزه مدیران و اعضای کانون ها شده و سبب افزایش شناخت نیروهای ستادی از ظرفیت ها و توانمندی ها و پتانسیل های کانون ها می شود و در برنامه ریزی های عملیاتی و کارآمد بسیار موثر است.
 

وی افزود: قاعدتا ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد باید زمینه های ظهور و بروز فعالیت کانون های مساجد را تسهیل کند.
 

حجت الاسلام والمسلمين عرب پور در بخش دیگری از صحبتهایش با تاکید بر اهتمام مدیران و اعضای کانون های مساجد به مسئله نماز و اقامه نماز جماعت گفت: مدیران و کادر کانون های مساجد برای جذب کودک و نوجوانان به نماز جماعت بیش از پیش برنامه داشته باشند و محوریت برنامه ها در کانون ها باید نماز جماعت باشد.
 

وی به برگزاری جشنواره فجر تا فجر اشاره کرد و خواستار حضور فعال کانون ها در این جشنواره شد.
 

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم با تاکید بر آمادگی این ستاد جهت اجرای برنامه های مشترک، از آمادگی این ستاد جهت برگزاری برنامه های تاثیرگذار در حوزه نماز و مسجد خبر داد.