دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با مدیر مرکز تخصصی نماز
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با مدير مرکز تخصصي نماز

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با مدیر مرکز تخصصی نماز

حجت‌الاسلام والمسلمين حيدري مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حجت الاسلام و المسلمين کلباسي مدير مرکز تخصصي نماز ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 41706 تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام والمسلمين «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با حضور در مرکز تخصصی نماز با حجت الاسلام والمسلمین «مجتبی کلباسی» مدير مرکز تخصصي نماز و رئيس مرکز تخصصي مهدويت ديدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی در این دیدار با تاکید بر اینکه نماز باید محور فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد باشد، اعلام کرد: مرکز تخصصی نماز در مساله آموزش مدیران، کادر و مربیان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کاملا آمادگی دارد.

 

مدير مرکز تخصصي نماز افزود: ما آمادگی داریم دوره های آموزشی نماز را برای مدیران کانون ها و خانواده ها با حضور اساتید برتر مرکز تخصصی نماز در مسجد برگزار نماییم.

 

رئيس مرکز تخصصي مهدويت افزود: نشست های آموزشی نماز ویژه خانواده ها در تعدادی از کانون ها برگزار شده است و انتظار داریم همچنان ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه استقبال خانواده ها از این دوره ها بسیار خوب بوده است، افزود: این دوره ها ویژه خانواده ها می باشد و چگونگی دعوت فرزندان به نماز در آن مطرح می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمين حیدری نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد و ظرفیت های کانون های مساجد ارائه نمود و گفت: در دوره جدید بنا داریم در ستاد کانون های مساجد محوریت فعالیت ها را آموزش، تسهیل گری و توانمندسازی قرار دهیم.

 

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم از دوره ها و محصولات متنوع مرکز تخصصی نماز در کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت ترویج نماز بهره بگیریم.