نشست هم‌اندیشی مدیر ستاد کانون‌های مساجد قم با مسئولین خواهر کانون های مساجد این استان برگزار شد
نشست هم‌انديشي مدير ستاد کانون‌هاي مساجد قم با مسئولين خواهر کانون هاي مساجد اين استان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مدیر ستاد کانون‌های مساجد قم با مسئولین خواهر کانون های مساجد این استان برگزار شد

نشست هم انديشي مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با مسئولين خواهر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم امروز در محل اين ستاد برگزار شد.
شناسه خبر : 41785 تاریخ انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای فهما استان قم: نشست هم اندیشی مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با مسئولین خواهر کانون های فرهنگی هنری مساجد قم امروز(پنجشنبه ۵آبان ماه) در محل این ستاد برگزار شد.

 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری در این جلسه پس از شنیدن گزارش فعالیت های مسئولین خواهر کانون ها و مشکلات و پیشنهادات آنان، در سخنانی گفت: مجموعه ستاد به جد پیگیر حل مشکلات کانون ها در حوزه های مختلف است.
 
 
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: برای کمک و حمایت از کانون ها با رایزنی با نهادها و دستگاه های مختلف از ظرفیت و امکانات فرهنگی هنری و ورزشی آنان استفاده خواهیم کرد.
 
 
 
وی همچنین با اشاره به اهمیت عملیات مشترک بین کانون ها گفت: هر کانون باید با کانون های منطقه خود ارتباط داشته و برنامه های مشترک برگزار کنند چراکه در عملیات مشترک ظرفیت ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند، وقتی مساجد یک منطقه با هم، هم افزایی داشته باشند قطعا تاثیر فرهنگی و تربیتی خود را بر منطقه خواهند گذاشت.
 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین حیدری همچنین به تشکیل مجمع های تخصصی اشاره کرد و گفت: مجمع تخصصی هنر راه اندازی شده که سه سه انجمن هنر، داستان نویسی و نمایش در ذیل آن فعالیت خواهد کرد.
 
 
 
مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تربیت مربی و توانمندسازی کانون ها در حوزه آموزش و تسهیل گری را از دیگر برنامه های ستاد عنوان کرد.
 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین حیدری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه«تد» یا همان تجربه گویی اشاره کرد و گفت: این برنامه امروز در دنیا بسیار مطرح بوده و تاثیرگذار است. مانیز ب این برنامه را اجرا خواهیم کرد به این ترتیب که کانون های موفق و فعالین فرهنگی موفق را شناسایی کرده تا از تجربیات خود در مسیر رشد و موفقیتی که به دست آورده اند صحبت کنند.
کلمات کلیدی: کانون هاي مساجد