دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قم با رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قم با «مصطفي ملايي» رئيس کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر قم ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 41815 تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز 7 آبان در محل این ستاد با «مصطفی ملایی» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم دیدار و گفتگو کرد.

 

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: در شهر کریمه اهل بیت علیهم السلام که در روایات خانه اهل بیت آمده است هر قدر خدمت کنیم مانند خدمت به اهل بیت علیهم السلام است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه مسجد در دین ما از محوری ترین مسائل است، افزود: مسجد محل توحید است و در جایی که توحید باشد دوگانگی نیست. سعی ما این است که تمامی نهادهای فعال در مسجد را تحت مشترکات قرار دهیم و با توانمندسازی شبکه را اصلاح کنیم.

 

وی تصریح کرد: کانون های هنری و فرهنگی مساجد مجموعه ای است که دغدغه کار فرهنگی داشته و قانون گذار، کانون های هنری و فرهنگی را با پیوست امام جماعت در مساجد تشکیل داده تا خروجی آن تربیت هنرمند متعهد به آرمان های اسلام و انقلاب باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حیدری بیان کرد: با این نیت کانون های فرهنگی هنری شکل گرفته است، در این راستا ظرفیت خوبی را ما در سطح کشور داریم که به صورت شبکه ای فعال هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با بیان اینکه برای ارتقای کانون های فرهنگی هنری مساجد نظام ارزش گذاری، سند تحول، نظام ارزیابی و... نوشته شده است، گفت: در نظر داریم که با خدماتی که به کانون در حوزه توانمندسازی و مدیریت سازمانی ارائه می کنیم، کانون ها بتوانند پیوست های مالی و غیرمالی خود را تقویت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حیدری بیان کرد: در بحث هم افزایی کانون ها برنامه تد یا تجربه گویی را در نظر گرفتیم و با برگزاری فعالیت ها بصورت عملیات مشترک سعی می کنیم کانون ها با یکدیگر هماهنگ شوند تا شبکه محقق گردد.