میثاق‌نامه نوجوانان عضو در کانون های مساجد استان قم با رهبر معظم انقلاب و شهدا قرائت شد
ميثاق‌نامه نوجوانان عضو در کانون هاي مساجد استان قم با رهبر معظم انقلاب و شهدا قرائت شد

میثاق‌نامه نوجوانان عضو در کانون های مساجد استان قم با رهبر معظم انقلاب و شهدا قرائت شد

در اجتماع هزار نفري دهه هشتادي و نودي هاي عضو کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم، ميثاق نامه تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدا در گلزار شهداي قم قرائت شد.
شناسه خبر : 42122 تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: در اجتماع هزار نفري دهه هشتادي و نودي هاي عضو کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم، ميثاق نامه تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب و شهدا در گلزار شهداي قم قرائت شد.

 

این میثاق نامه توسط «محمد حسین فراهانی» عضو کنون فرهنگی هنری ثامن الائمه قرائت شد و هشتادی و نودی های عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد قم با قراردادن دست های راست بر روی سینه های خود و تکرار میثاق نامه، دراین تجدید بیعت شرکت کردند.


در متن این میثاق نامه آمده است:

ما فرزندان شما، دهه هشتادی و نودی هایِ کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قم در محضر شهدا با حضرت عالی به عنوان ولی امر مسلمین و نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بیعت کرده و پیمان می‌بندیم که فرمایشات شما با دانش آموزان را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و برای عمل به آن تمام همت خود را بکار بندیم.

 

ما نوجوانان یقین داریم اغتشاشگران آتش افروز، بازیچه دست قدرتهای شیطان صفت و منافقین و تجزیه طلبان شده اند، ضمن برائت از عاملین حوادث اخیر، حمایت همه جانبه خود را از آرمان‌های نظام اسلامی اعلام داشته و عهد می بندیم که ادامه دهنده راه شهدای عزیز این حوادث اخیر باشیم و در سربازی ولایت تا آخرین نفس ثابت قدم و استوار باقی بمانیم.


رهبر من : ما به پاخواسته از سنگر مسجد هستیم و همچون شهدا که قبل از عملیات، هم قسم می شدند تا آخرین قطره خون، پای اسلام و کشور خود بمانند و از عزت آن دفاع کنند، ما هم امروز در محضر شهدا میثاق می‌بندیم که در مسیر تعالی این نظام مقدس، ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم و با تلاش و کوشش در سنگر مسجد و مدرسه با افتخار پای آرمانهای این نظام مقدس بایستیم و پرچم خوش رنگ ایران سرافرازمان را در بلندترین قلههای پیشرفت به اهتزار درآوریم.

 

کوردلان داعشی و منافقین و بدخواهان این نظام مقدس بدانند هرگز با اغتشاش و دروغ پردازی رسانه ای و عملیات تروریستی و با شهادت رفیقان عزیزمان، محمدرضا، علی اصغر و آرشام، نمی توانند از عشق و ارادت مردم به نظام اسلامی و مقام عظمای ولایت ذره ای بکاهند چرا که مکتب ما مکتب حاج قاسم است، و ملت ما ملت امام حسین علیه السلام ...


رهبر من، نور چشم من است
عشق او، آیین و ایمان من است
ذوالفقار حیدری در دست او
طاعتش میثاق و پیمان من است


اعضای نوجوان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم
قم . گلزار شهدا . ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱