تجهیز و بروز رسانی منابع کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با کتب کمک درسی جدید
تجهيز و بروز رساني منابع کتابخانه‌هاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد قم با کتب کمک درسي جديد
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم؛

تجهیز و بروز رسانی منابع کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم با کتب کمک درسی جدید

حجت الاسلام والمسلمين حيدري از اجراي برنامه‌هاي متنوع در هفته کتاب و کتابخواني در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با هدف ترويج فرهنگ کتابخواني خبر داد و گفت: با رايزني هايي که با ستاد اجرايي فرمان امام (ره) صورت گرفت؛ کتب کمک درسي قديمي از مخازن کتابخانه ها خارج و با منابع بروز جايگزين مي شود.
شناسه خبر : 42229 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» ضمن گرامیداشت روز کتاب، کتاب خوانی و کتابدار، به برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فهما قم در راستای ترویج فرهنگ کتاب خوانی اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها در تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از ۲1 تا ۳۰ آبان با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم تصریح کرد: تکریم از کتابداران مساجد، خیرین کتاب و مروجان کتاب خوانی،  تکریم از نویسندگان برتر (تالیف با موضوعات مرتبط با فرهنگ مسجد) و برپایی نمایشگاه با حضور مولفین از مهمترین برنامه ها به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی است که با مشارکت مدیران کانون ها در اجرا خواهد شد.

 

وی به اجرای طرح شنبه های با کتاب در ۲۱و۲۸  آبان اشاره کرد و اظهار داشت: کتاب ستاره ها چیدنی نیستند (روایت یک دختر آمریکایی از حجاب) و سه کتاب داداش ابراهیم، آقا محسن و علی لندی(ویژه کودک و نوجوان) کتاب هایی است که در این ایام معرفی خواهد شد.

 

این مقام مسئول به لزوم بروزرسانی منابع کتابخانه های مساجد اشاره کرد و گفت: با رایزنی هایی که با ستاد اجرایی فرمان امام رحمه الله صورت گرفته است کتب کمک درسی قدیمی از مخازن کتابخانه ها خارج و با منابع بروز جایگزین می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ادامه داد: تهیه وتولید آثار (موشن گرافیک.اینفوگرافیک.عکس و فیلم)، تهیه کلیپ معرفی کتاب های مفید با مشارکت شخصیت های علمی و فرهنگی و صاحب نظر و انتشار در فضای مجازی و انتشار فایل های مربوط به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این هفته است.