توسعه همکاری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی از محورهای ضروری در اجرای برنامه‌ها است
توسعه همکاري در عرصه فعاليت‌هاي فرهنگي از محورهاي ضروري در اجراي برنامه‌ها است
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم؛

توسعه همکاری در عرصه فعالیت‌های فرهنگی از محورهای ضروری در اجرای برنامه‌ها است

حجت الاسلام و المسلمين صمداني توسعه مشارکت و همکاري در فعاليت هاي فرهنگي را از ضروريات برنامه هاي فرهنگي عنوان کرد و گفت: موازي کاري و ضعف مشارکت در اجراي برنامه ها، خلا عظيمي است که در برنامه ها و کارهاي فرهنگي وجود دارد.
شناسه خبر : 42251 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام والمسلمين «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم امروز 24 آبان با حضور در اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قم، با حجت الاسلام و المسلمین «سید نورالدین صمدانی» رییس این اداره ديدار و گفتگو کرد.
 

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین صمدانی توسعه مشارکت و همکاري در فعاليت هاي فرهنگي را از ضروريات برنامه هاي فرهنگي عنوان کرد و گفت: موازي کاري و ضعف مشارکت در اجراي برنامه ها، خلا عظيمي است که در برنامه ها و کارهاي فرهنگي وجود دارد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم به ظرفیت های قرآنی عظیم در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قم اشاره کرد و گفت: با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد علی الخصوص در حوزه نیروی انسانی می توان با اجرای برنامه های مشترک از این ظرفیت ها حداکثر بهره را برد.

 

وی تصریح کرد: اگر کار متمرکز استانی در برگزاری مسابقات قرآنی با حضور تمام دستگاه های فرهنگی صورت گیرد، شاهد شکوفایی استعدادها و رشد کیفیت در برگزاری مسابقات خواهیم بود.

 

حجت الاسلام و المسلمین صمدانی با تاکید بر شناسایی و معرفی ظرفیت های دو دستگاه، گفت: اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قم در بقاع متبرکه ظرفیت های عظیمی دارد که با لینک کردن مدیران اجرایی بقاع با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد اطراف امازاده ها و برگزاری جلسات هفتگی، برنامه ریزی های لازم جهت اجرای برنامه های مشترک صورت بگیرد.