توانمندسازی و تسهیل‌گری به کانون‌ها در ستاد فهمای قم در قالب چهار مرحله ارایه می‌شود
توانمندسازي و تسهيل‌گري به کانون‌ها در ستاد فهماي قم در قالب چهار مرحله ارايه مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد قم؛

توانمندسازی و تسهیل‌گری به کانون‌ها در ستاد فهمای قم در قالب چهار مرحله ارایه می‌شود

حجت الاسلام والمسلمين حيدري با اشاره به نقشه راه ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قم در راستاي توانمندسازي، خدمات‌دهي و تسهيل‌گري گفت: ما چهار عمليات مشترک را در سطح کانون‌ها به منظور تحقق اين اهداف طراحي کرده‌ايم.
شناسه خبر : 42252 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام والمسلمين «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم امروز 24 آبان با حضور در اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان قم، با حجت الاسلام و المسلمین «سید نورالدین صمدانی» رییس این اداره ديدار و گفتگو کرد.
 

حجت الاسلام والمسلمين حیدری در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد و ظرفیت های کانون های مساجد ارائه نمود و گفت: در دوره جدید بنا داریم در ستاد کانون های مساجد محوریت فعالیت ها را آموزش، تسهیل گری و توانمندسازی قرار دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم با تاکید بر لزوم توجه به ظرفیت های عظیم مساجد و حساسیت کار در این خصوص، گفت: تلاش ما این است که مساجد را فعال کنیم و در این جهت برنامه ای را تعریف کردیم.

 

وی به اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در راستای رشد شبکه کانون ها اشاره کرد و گفت: نقشه راه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای توانمند سازی ، خدمات دهی و تسهیل گری به کانون ها در چهار مرحله تعریف می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: آموزش های هشت گانه، عضویت در یکی از انجمن های تخصصی، حضور در برنامه های تد ( انتقال تجارب) و مشارکت در عملیات های مشترک بین کانونی چهار مرحله این برنامه می باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمين حیدری تاکید کرد: ما به عنوان ستاد حمایت می کنیم و امکانات را ارائه می دهیم و اگر بتوانیم یک پیوست قوی مسجدی را ایجاد کنیم دستگاه های دیگر نیز همراه خواهند شد.

 

وی افزود: اوقاف به عنوان عضو شورای سیاست گذاری هم در عرصه کشور هم در عرصه استانی، ظرفیت بالایی دارد که می تواند به وسیله آن خدماتی را برای مسجد داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خاطر نشان کرد: اوقاف در عرصه تسهیلات و هم در عرصه خدمات می تواند نقش جدی را در اجرای برنامه های مشترک داشته باشد.