دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت راهبردی، آغاز یک حرکت فرهنگی مطلوب است
دوره آموزشي توانمندسازي مديريت راهبردي، آغاز يک حرکت فرهنگي مطلوب است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم؛

دوره آموزشی توانمندسازی مدیریت راهبردی، آغاز یک حرکت فرهنگی مطلوب است

عموزاده با بيان اينکه هدف از برگزاري دوره آموزشي توانمندسازي مديريت راهبردي، ايجاد همگرايي و انس بين فعالان فرهنگي است، گفت: اين دوره آموزشي، آغاز يک حرکت فرهنگي مطلوب‌تر خواهد بود.
شناسه خبر : 42323 تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، «امیرعلی عموزاده»  امروز جمعه، 27 آبان در اولین دوره توانمند سازی مدیریت راهبردی که ویژه مدیران مؤسسات فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در تالار فرهنگ و هنر برگزار شد، به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرمودند: «مؤمن آینه مؤمن است»، اشاره کرد و افزود: هدف از این همایش همگرایی و انس بین فعالان فرهنگی و بحث توانمندسازی مؤسسات و کانون‌های فرهنگی هنری توسط فعالان این عرصه است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: در این دوره، نقاط ضعف و قوت شناسایی می‌شود و فعالان فرهنگی با قدرت بیشتر در این مسیر حرکت خواهند کرد.

عموزاده اتصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و شبکه سازی و تشکیلاتی که صورت گرفته است، باید مورد واکاوی قرار بگیرد و این دوره آموزشی، آغاز یک حرکت فرهنگی مطلوب خواهد بود.

وی ی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی درصدد است که کمیسیون‌های مختلفی جهت برگزاری فعالیت‌های فرهنگی تشکیل دهد تا کارهای فرهنگی به صورت مطلوب تر انجام شود.