طرح‌های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در حمایت از کانون های مساجد استان
طرح‌هاي متنوع سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قم در حمايت از کانون هاي مساجد استان

طرح‌های متنوع سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در حمایت از کانون های مساجد استان

حجت الاسلام والمسلمين طباطبايي نژاد با بيان اينکه سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري قم در سالهاي اخير تعامل خوبي با کانون هاي فرهنگي هنري مساجد داشته است، گفت: اين سازمان طرح‌هاي متنوعي در حمايت از مساجد استان قم اجرا کرده است که از جمله مي‌توان به طرح محله مسجد محور اشاره کرد.
شناسه خبر : 42680 تاریخ انتشار : ۹ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد طباطبایی نژاد» مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، 8 آذر ماه با حضور در ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد قم با حجت الاسلام والمسلمين «محمدرضا حیدری» مدیر این ستاد ديدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین  طباطبایی نژاد در این دیدار با بیان اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سالهای اخیر تعامل خوبی با کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته است، گفت: سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری قم طرح‌های متنوعی در حمایت از مساجد استان قم اجرا کرده است که از جمله می‌توان به طرح محله مسجدمحور اشاره کرد.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم افزود: یکی دیگر از اقدامات مشترک المپیاد فرزندان انقلاب است که از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده می شود که انتظار می رود امسال تا 20 هزار نفر شرکت کننده در آن حضور پیدا کنند؛

 

وی در خاتمه با اشاره به حمایت مالی شهرداری از برنامه‌های مساجد تصریح کرد: کانون‌های مساجدی که برنامه های خود را به سازمان ارائه داده و از ما  درخواست مساعدت مالی داشتند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم نیز در این دیدار گزارشی از برنامه ها و فعالیت های در دست اقدام ستاد و ظرفیت های کانون های مساجد ارائه و بر آمادگی همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تاکید کرد.