توزیع ۱۳۰۰ کیلو گوشت مرغ میان نیازمندان در قم
توزيع ۱۳۰۰ کيلو گوشت مرغ ميان نيازمندان در قم
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد:

توزیع ۱۳۰۰ کیلو گوشت مرغ میان نیازمندان در قم

حجت الاسلام و المسلمين دکتر اميرگان از توزيع ۱۳۰۰ کيلو گوشت مرغ ميان نيازمندان شهر قم به همت ستاد اجرايي فرمان امام (ره) و با همکاري ستاد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم خبر داد.
شناسه خبر : 43090 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: حجت الاسلام و المسلمین دکتر «امیر امیرگان» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از استان قم، از توزیع 1300 کیلو گوشت مرغ میان نیازمندان  به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: با شناسایی افراد نیازمند در هر منطقه که توسط مدیران کانون های مساجد انجام شده است 1300 کیلو گوشت مرغ میان نیازمندان توزیع شد.

 

وی یادآور شد: تمام فعالیت‌های ستاد در راستای منویات رهبری است، بویژه پس از کرونا که بر همدلی، احسان و کمک به محرومان تاکید شد شاهد این بودیم که خود مردم در این حوزه پیشگام بودند و ستاد هم به عنوان نهادی انقلابی خود را  موظف به ارائه خدمات اجتماعی و عام المنفعه بویژه برای مستضعفین  می‌داند.

 

ایشان خاطر نشان کرد: از آنجایی که کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای مواسات مومنانه و محرومیت زدایی فرهنگی هنری و اجتماعی دارای شبکه و ظرفیت بالایی هستند، این اقدامات خیرخواهانه در جهت حمایت از اقشار کم برخوردار استان قم و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری صورت می گیرد.