اهدای چهل بسته یلدایی به خانواده‌های نیازمند به همت کانون مسجد چهارده معصوم (ع) قم
اهداي چهل بسته يلدايي به خانواده‌هاي نيازمند به همت کانون مسجد چهارده معصوم (ع) قم

اهدای چهل بسته یلدایی به خانواده‌های نیازمند به همت کانون مسجد چهارده معصوم (ع) قم

همزمان با شب يلدا، يلداي فاطمي با اهدا چهل بسته يلدايي به خانواده هاي نيازمند در کانون فرهنگي هنري مسجد چهارده معصوم(ع) قم برگزار شد.
شناسه خبر : 43118 تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: «منصوره اسدی» با تشریح برنامه یلدای فاطمی در کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم(ع) قم اظهار داشت: برآن شدیم که برای شاد کردن دل فرزندان نیازمند در محله با همراهی گروه نوجوان هیأت حنیفا این کار خداپسندانه را انجام دهیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم(ع) قم تصریح کرد: در جلسه ای که با حضور نوجوانان داشتیم قرار شد انفاق فاطمی در قالب برنامه ای فرهنگی داشته باشیم و هر یک از اعضای کانون به اندازه وسع و توان هر نوع تنقلاتی که بتوان به صورت بسته بندی ارائه داد را اهدا نماید.

 

اسدی گفت: وقتی چنین کار خیری برای خدمت به نیامندان در محله آغاز شد از برکت وجود نام حضرت فاطمه(س) علاوه بر نوجوانان بانیان خیری نیز در این آئین مشارکت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: با حضور این عزیزان در جهت تامین و تهیه و بسته بندی تنقلات، 40 بسته تقدیم 40 خانواده نیازمند در خیابان خرم آباد شد که در این راستا هیئت امنای مسجد نیز همراهی خوبی داشتند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد چهارده معصوم(ع) قم گفت: در راستای برنامه های تربیتی و آموزشی که افتتاح آن با نام حضرت زینب(س) آغاز شد و هدف این انتخاب آموزش مدیریت در مشکلات بود، در ادامه برنامه توانستیم در یلدای فاطمی نیز از حضور نوجوانان در این برنامه فرهنگی استفاده کنیم.