دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم با مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان قم با مدير کل تبليغ عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قم با مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم و «سيدحامد شريعتمداري» مدير کل تبليغ عمومي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ضمن ديدار و گفتگو، تفاهم نامه همکاري امضا کردند.
شناسه خبر : 43216 تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۴
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم: جلسه هم اندیشی و امضای تفاهم نامه همکاری میان دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه و ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز(چهارشنبه7دی ماه) با حضور حجت الاسلام والمسلمین «سیدحامد شریعتمداری» مدیر کل تبلیغ عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت الاسلام و المسلمین «محمدرضا حیدری» مدیرستاد هماهنگي کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در محل این ستاد برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حیدری در ابتدای این جلسه با تاکید بر وجود استراتژی راهبردی در پیشبرد برنامه ها و اهداف گفت:در بدو ورود به مجموعه ستاد کانون های مساجد قم، رصد و شناسایی کانون ها و ظرفیت های آنان انجام شد و به این نتیجه رسیدیم که باید یک استراتژی راهبردی داشته باشیم.

 

مدیرستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگی هنری مساجد استان قم  ادامه داد: در ساحت همین راهبردها و باتوجه به نقاط ضعف و قوت و تهدیدها و فرصت ها به یک برنامه و عملیات رسیدیم و در چهار برنامه تعریف کردیم. از جمله توانمندسازی هشت گانه کانون ها شامل هشت موضوع که با زیست بوم مسجد در ارتباط است. همچنین  کانون های تخصصی را در قالب مجامع و انجمن ها تعریف کردیم.

 

وی طراحی هم افزایی و انتقال تجارت یا همان «تد» و ایجاد شبکه کانونی تحت عنوان عملیات مشنترک را از دیگر برنامه های تعربف شده در قالب این استراتژی راهبردی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حیدری به احیا محلات با کارویژه های فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 24 محله شکل گرفته است ودر هر محله پنج کانون داریم با برگزاری جلسات مختلف به یک صورت وضعیت از محله دست یافته اند تا بر اساس وضعیت فرهنگی و اجتماعی محله برنامه های مشترک بین کانون های محله برگزار شود.