کتاب «سلیمانی عزیز ۲» به قلم عضو کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) منتشر شد
کتاب «سليماني عزيز ۲» به قلم عضو کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي (ع) منتشر شد

کتاب «سلیمانی عزیز ۲» به قلم عضو کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) منتشر شد

عضو کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي(ع) قم، از انتشار جلد دوم کتاب «سليماني عزيز» در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها خبر داد.
شناسه خبر : 43260 تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۴

«مهدی قربانی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم، با اشاره به انتشار کتاب «سلیمانی عزیز ۲»، گفت: با انتشار کتاب سلیمانی عزیز در ایام شهادت سردار دلها که با استقبال گسترده خوانندگان مواجه شد و در نهایت تیراژ آن به 90هزار جلد رسید، تصمیم بر انتشار جلد دوم این کتاب تحت عنوان سلیمانی عزیز ۲گرفتیم.

 

نویسنده کتاب سلیمانی عزیز2 با اشاره به محتوای این اثر، گفت: این کتاب شامل خاطراتی از زندگی حاج قاسم از دوران کودکی تا زمان شهادت و همچنین خاطرات مربوط به مراسم تشییع این شهید والامقام است.

قربانی ادامه داد: محتوای این کتاب با مصاحبه با تعدادی از همرزمان شهید سلیمانی که شامل ۲۳۰ خاطره است، همچنین بررسی برنامه‌ها و مستندهای تلویزیونی و رادیویی متعدد و جستجو در پایگاه‌های خبری موثق داخلی و خارجی جمع آوری شده است.

 

عضو کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اینکه کار جمع‌آوری خاطرات این اثر یک سال به طول انجامیده است، گفت: تمام خاطرات این کتاب، با منبع مستند بوده و به تأیید بنیاد مکتب حاج قاسم نیز رسیده است.

 

مهدی قربانی با بیان اینکه در این کتاب سعی شده سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی نیز معرفی شود، گفت: در فاصله چند روزه از انتشار چاپ اول کتاب، در حال حاضر چاپ دوم نیز به بازار نشر عرضه شده است.

لارم به ذکر است کتاب سلیمانی عزیز 2 توسط انتشارات حماسه یاران در ۲۷۲ صفحه چاپ و روانه بازار نشر شده است.