لزوم شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد
لزوم شبکه‌سازي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد:

لزوم شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد

حجت‌الاسلام والمسلمين اميرگان همچنين به شبکه‌سازي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد اشاره کرد و گفت: شبکه شدن کانون‌هاي مساجد، انرژي و قدرت عظيمي را در کشور ايجاد مي‌شود که مي‌توان از اين ظرفيت استفاده کرد.
شناسه خبر : 43480 تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین امیر امیرگان در اولین نشست هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که امروز (پنجشنبه، 15 دی) در سالن کنفرانس مجتمع شهید آوینی برگزار شد، عنوان کرد: مسائل، مشکلات و پیشنهادات کانون‌های مساجد باید در کارگروه‌هایی بررسی شود و برای تصمیم گیری به هیئت اندیشه ورز ارجاع دهند.

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه امروز برخی مساجد بدون امام جماعت هستند، گفت: هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد می‌تواند این موضوع را بررسی کند و پیشنهاداتی ارائه دهد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین امیرگان همچنین به شبکه‌سازی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: شبکه شدن کانون‌های مساجد، انرژی و قدرت عظیمی را در کشور ایجاد می‌شود که می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه ما باید نسبت به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نگاه بین المللی داشته باشیم، به موضوعاتی چون توانمندسازی فکری و ذهنی فعالان مساجد، مسائل اقتصادی و فرهنگی و آموزشی مساجد و غیره اشاره کرد.