بهره مندی از ظرفیت های استانی و ملی در راستای تقویت و رشد بیشتر کانون های مساجد
بهره مندي از ظرفيت هاي استاني و ملي در راستاي تقويت و رشد بيشتر کانون هاي مساجد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

بهره مندی از ظرفیت های استانی و ملی در راستای تقویت و رشد بیشتر کانون های مساجد

اميرآبادي فراهاني گفت: از ظرفيت هايي که در سطح استان و يا سطح ملي وجود دارد براي تقويت کانون هاي مساجد استفاده خواهم کرد تا شاهد رشد بيشتر کانون هاي مساجد باشيم.
شناسه خبر : 43776 تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با جناب آقای دکتر «احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

 

امیرآبادی در این دیدار با بیان اینکه از سال 1361 به عنوان مسئول کتابخانه و مسئول پایگاه بسیج در مسجد فعالیت داشته است گفت: درهمان دوران  و با دستان خالی در مسجد فعالیت های بسیاری انجام می دادیم و معتقدم کار در مسجد با برکات زیادی همراه است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در مجلس دغدغه اعتلای مسجد را داریم با اشاره به برخی آسیب ها در مساجد گفت: مسجد متصدیان بسیاری دارد که می تواند موجب اختلاف شود.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری در مساجد تاکید کرد: همه فعالیت های فرهنگی باید منجر به تقویت نظام و ولایت شوند.
 

امیرآبادی همچنین با اشاره به به برخی مشکلات زیرساختی در بحث مسجد و کانون های مساجد گفت: زیبنده قم نیست که در بحث زیرساخت ها از استان های دیگر عقب باشد.

 

وی تصریح کرد: از ظرفیت هایی که در سطح استان و یا سطح ملی وجود دارد برای تقویت کانون های مساجد استفاده خواهم کرد تا شاهد رشد بیشتر کانون های مساجد باشیم.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تقدیر از استفاده از دهه هشتادی ها در کادر کانون ها و تمرکز بر روی این قشر جامعه بر بهره مندی بیش از پیش کانون های مساجد از ظرفیت حوزه علمیه تاکید کرد.

 

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد کانون های مساجد از جمله اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها در گلزار شهدا و تجدید میثاق با ولایت، تقدیر اعضای کانون ها از نیروی انتظامی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف، توانمندسازی و کادر سازی در کانون ها و طرح تغییر کادر حداقل بکصد کانون به کادر نوجوان و... اشاره کرد.