ضرورت توجه به مسجدمحوری و محله‌محوری؛ کانون‌های مساجد یک ظرفیت برای مجموعه پلیس است
ضرورت توجه به مسجدمحوري و محله‌محوري؛ کانون‌هاي مساجد يک ظرفيت براي مجموعه پليس است
فرمانده انتظامی استان قم؛

ضرورت توجه به مسجدمحوری و محله‌محوری؛ کانون‌های مساجد یک ظرفیت برای مجموعه پلیس است

سردار ميرفيضي با اشاره به ضرورت توجه به مسجد محوري و محله محوري در برنامه ريزي ها، گفت: ضرورت دارد از تجربه اوايل انقلاب در بحث محله محوري با مرکزيت مساجد استفاده کنيم؛ امروز کانون‌هاي مساجد براي مجموعه پليس يک ظرفيت هستند.
شناسه خبر : 43879 تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم دیدار و گفتگو کرد.
 

در این دیدار سردار میرفیضی، با اشاره به ضرورت توجه به مسجد محوری و محله محوری در برنامه‌ریزی ها، گفت: ضرورت دارد از تجارب اوایل انقلاب در بحث محله محوری با مرکزیت مساجد استفاده کنیم، باید سراغ دهه نودی ها برویم و ۸۰ درصد وقت را برای این گروه بذاریم.

 

فرمانده انتظامی استان قم افزود: قم دارای ظرفیت های فراوانی است و در این میان کانون های مساجد یک ظرفیت برای مجموعه پلیس محسوب می‌شوند، از سوی دیگر ظرفیت های مشترک متعددی در حوزه اجتماعی در سطح کانون ها وجود دارد که می توان از آن بهره برد.

 

وی با تاکید بر اینکه استان قم نیازمند کار نوین فرهنگی است، افزود: قم همواره محل ابتکارات بوده و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هم الحمدلله خوب و قوی کار می کند.

 

فرمانده انتظامی استان قم یادآور شد: استفاده از ظرفیت هنر مورد تاکید مقام معظم رهبری هست و ما هم باید در حوزه مسائل کاری خود از هنر بهره بگیریم.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در ابتدای این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد کانون های مساجد از جمله اجتماع بزرگ دهه هشتادی ها در گلزار شهدا و تجدید میثاق با ولایت، تقدیر اعضای کانون ها از نیروی انتظامی، برگزاری دوره های آموزشی مختلف، توانمندسازی و کادر سازی در کانون ها و طرح تغییر کادر حداقل یکصد کانون به کادر نوجوان و... اشاره کرد.