کانون‌های مساجد؛ بستری مناسب برای کارورزی فردی و آموختن کار جمعی محسوب می‌شوند
کانون‌هاي مساجد؛ بستري مناسب براي کارورزي فردي و آموختن کار جمعي محسوب مي‌شوند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛

کانون‌های مساجد؛ بستری مناسب برای کارورزی فردی و آموختن کار جمعی محسوب می‌شوند

حجت الاسلام و المسلمين مجتبي ذوالنوري گفت: کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد، بستري براي کارورزي فردي و آموختن کار جمعي هستند که در آن افراد توانمندي رشد مي‌کنند و مي‌توانند در آينده کشور در بخش‌هاي مختلف مورد نياز، ايفاي نقش کنند.
شناسه خبر : 43967 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم؛ حجت الاسلام و المسلمین «مجتبی ذوالنوری» امروز پنجشنبه (6 بهمن ماه) در نخستین همایش «دهه هشتادی و نودی‌های کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم» که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از حوزه‌های موثر و با اهمیت برای تربیت نیروهای توانمند مورد نیاز کشور است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بسترهای لازم برای انجام کارهای تشکیلاتی و جمعی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فراهم است و این ویژگی، موقعیت مطلوبی برای پرورش نیروهایی است که می‌توانند به صورت جمعی کار را دنبال کنند.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، بستری برای کارورزی فردی و آموختن کار جمعی هستند که در آن افراد توانمندی رشد می‌کنند و می توانند در آینده در بخش‌های مختلف مورد نیاز کشور ایفای نقش کنند.

 

حجت الاسلام ذوالنوری ادامه داد: ما باید در ابعاد مختلف نیروسازی کنیم چراکه کشور ما راه طولانی در پیش دارد؛ ما در این مسیر نیازمند استفاده از مدیرانی هستیم که در انجام کارهای جمعی و هماهنگ ساختن ظرفیت‌ها برای رسیدن به هدف‌های انقلاب اسلامی، موفق عمل می‌کنند.