آینده کشور به دست جوانان ساخته خواهد شد
آينده کشور به دست جوانان ساخته خواهد شد
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی؛

آینده کشور به دست جوانان ساخته خواهد شد

اميرآبادي با اشاره به اين که جوانان ما همواره در ميدان دفاع از ارزش‌هاي نظام اسلامي حضور داشته و دارند، گفت: آينده کشور به دست همين جوانان ساخته خواهد شد.
شناسه خبر : 43969 تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۸:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم؛ «احمد امیرآبادی فراهانی» امروز پنجشنبه (6 بهمن ماه) در نخستین همایش «دهه هشتادی و نودی‌های کادر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم» که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با اشاره به این که جوانان ما همواره حضور پرشوری در میدان دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی دارند،‌ گفت: امروز دشمن با استفاده از فضای مجازی دروغ‌هایی را علیه نظام مطرح می‌کند تا مردم را بدبین کند اما همین جوانان که زمانی در مقابل دشمنان ایستادند و جنگ را اداره کردند، امروز نیز در صحنه حاضر هستند و آینده کشور به دست آنان ساخته خواهد شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  گفت:‌ دشمن با تمام توان مشغول کار است، اول گفتند ایران، انرژی هسته‌ای نیاز ندارد، عده ای نیز در داخل گفتند ما نفت و گاز داریم و نیازی به هسته‌ای نیست؛ اما علم هسته‌ای که فقط برای ساخت سلاح اتمی نیست، بلکه می‌توان از این دانش برای مسائل مختلفی همچون شیرین کردن آب دریا، افزایش سطح برداشت محصول در بخش کشاورزی و پیشرفت‌های پزشکی استفاده کرد.

وی ادامه داد: وقتی دشمن به این نتیجه رسید که از موضوع هسته‌ای به مقصود خود نمی رسد  و مردم تاکید دارند که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست؛سراغ مسائل منطقه‌ای رفتند و این موضوع را مطرح کردند که چرا به سوریه کمک می‌کند، در حالی که رفتن ما به سوریه و کمک به مظلومان این  کشور؛ در مقابل جنایت‌های داعش در مسیر حفظ امنیت ملی مان بود، اگر نمی‌رفتیم داعش به ایران نفوذ می‌کرد.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون نیز دشمنان روی موضوع حقوق بشر و مساله زنان کار می‌کنند و می‌خواهند این گونه مردم را به نسبت به نظام بدبین کنند، در حالی که امروز زنان ما در تمامی عرصه‌ها از جمله بخش‌های حاکمیتی و اجتماعی از نمایندگی مجلس تا مسئولیت‌های دولتی حضور فعال دارند.

 

وی افزود: دشمنان دنبال بهانه علیه نظام اسلامی هستند وگرنه هیچ اعتقادی به حقوق زن ندارند،‌ ما بر اساس جهاد تبیین تکلیف داریم که این حقایق را برای مردم بیان کنیم و خدمات جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف را به مردم بگوییم.