برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس با محور رفع آسیب‌های اجتماعی در مساجد مناطق حاشیه‌نشین شهر مقدس قم
برگزاري جلسات شوراي معتمد پليس با محور رفع آسيب‌هاي اجتماعي در مساجد مناطق حاشيه‌نشين شهر مقدس قم
به دبیری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم محقق می‌شود؛

برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس با محور رفع آسیب‌های اجتماعی در مساجد مناطق حاشیه‌نشین شهر مقدس قم

جلسات شوراي معتمد پليس، به دبيري کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم، با هدف حل مشکلات و آسيب‌هاي اجتماعي؛ با استفاده از ظرفيت معتمدين در سطح محلات به ويژه مناطق حاشيه نشين شهر مقدس قم برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 44098 تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان قم؛ حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حیدری» مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با سرهنگ «محمدرضا فرح بخش» معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم و جمعی از پرسنل و کارکنان انتظامی استان قم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار بر استفاده از ظرفیت مجازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد، اعم از عضویت و امکان دسترسی به گروه ها و کانال ها در تمام سطوح مساجد تاکید شد.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه،  تولید محتوا با رویکرد دینی و اعتقادی با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم به منظور پیشگیری از آسیب ها و جرایم در محلات با محوریت مساجد و انتشار محتوای آموزشی و پیشگیرانه معاونت فرهنگی و اجتماعی در گروه ها و کانال های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: در این دیدار امضای تفاهم نامه همکاری بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  قم و فرماندهی انتظامی استان، در دستور کار قرار گرفت.

 

گفتنی است راه اندازی جلسات شورای معتمد پلیس، به دبیری کانون های فرهنگی هنری در سطح مساجد، با هدف حل معضلات، مشکلات و آسیب های اجتماعی محلات با استفاده از ظرفیت معتمدین در محلات خصوصا مناطق حاشیه نشین شهر قم نیز از مصوبات این جلسه بود.