کادرسازی نوجوانان می تواند ثمرات مثبتی در فعالیت های فرهنگی داشته باشد
کادرسازي نوجوانان مي تواند ثمرات مثبتي در فعاليت هاي فرهنگي داشته باشد

کادرسازی نوجوانان می تواند ثمرات مثبتی در فعالیت های فرهنگی داشته باشد

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم گفت: کادرسازي نوجوانان مي تواند ثمرات مثبتي در فعاليت هاي فرهنگي داشته باشد.
شناسه خبر : 44163 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم؛ «امیرعلی عموزاده» در خصوص برگزاری همایش کادر نوجوان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم اظهار داشت: باید به کانون های مساجد خدا قوت گفت، حرکتی که در کانون های مساجد شکل گرفته می تواندثمرات خوبی در فعالیت های فرهنگی داشته باشد.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی و هنری در مساجد و موسسات فرهنگی و نهادها در فعالیت‌های خود دو نوع حرکت دارند، یک حرکت مسکن و فوری و زودبازده است، طبیعی است این نوع حرکت ها، سریع بوده و اثر شان نیز زود از بین می رود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان کرد: برخی از فعالیت هایی که انجام می شود در واقع برکاتش قطعی و یقینی و بلند مدت است یکی از این کارها که انجام شده و امروز به بهترین شکل ممکن به همت حجت الاسلام حیدری و همکاران پیگیری شده است بحث کادرسازی دهه های هشتادی ها و نودی هاست.

 

وی عنوان کرد: موضوع توجه به نوجوانان و کودکان، مورد تاکید مقام رهبر معظم انقلاب بوده است و معظم له فرمودند کار فرهنگی باید تشکیلاتی باشد این از مصادیق بارز کار فرهنگی به شمار می رود.

 

عموزاده خاطرنشان کرد: اگر قم مبدع این ایده و حرکت بوده مساله عجیبی نیست، به فرمایش حضرت امام خامنه ای و امام خمینی(ره)، قم خاستگاه انقلاب و انقلاب فرهنگی است و چنین حرکت های نابی باید از قم آغاز شود و سراغازی برای روشن شدن موتور محرکه همه موسسات و نهادهای فرهنگی باشد.

 

وی در خصوص حمایت اداره ارشاد نیز گفت: ارشاد و کانون های مساجد جدای از هم نیستند که ما بگوییم این تلاش ها را برای کانون های مساجد انجام داده ایم، با افتخار همه ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری در اختیار امور فرهنگی مساجد است و همه بخش ها را در اختیار این ظرفیت ها قرار داده ایم و این کوچکترین کاری است که باید انجام می شد.