حضور استاندار قم در جمع معتکفین دهه هشتادی و نودی کادر کانون های مساجد استان قم
حضور استاندار قم در جمع معتکفين دهه هشتادي و نودي کادر کانون هاي مساجد استان قم
همزمان با اولین روز مراسم اعتکاف انجام شد؛

حضور استاندار قم در جمع معتکفین دهه هشتادی و نودی کادر کانون های مساجد استان قم

استاندار قم در اولين روز مراسم معنوي اعتکاف با حضور در جمع نوجوانان دهه هشتادي و نودي کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با آنها ديدار و گفتگو کرد.
شناسه خبر : 44269 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، مراسم اعتکاف ویژه دهه هشتادي و نودي کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از بامداد شنبه 15 بهمن ماه آغاز شد.

 

درروز اول این مراسم معنوی بعد از برنامه افتتاحیه و حلقه های معرفتی، نشست های تخصصی کادر نوجوان کانون ها  با مدیران کل استانداری قم برگزار شد.

 

در خاتمه این نشست های تخصصی استادار قم با حضور در جمع نوجوانان دهه هشتادي و نودي کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با آنها ديدار و گفتگو کرد.

 

استاندار قم در جمع معتکفین کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با تاکید بر اینکه این سه روز بهترین زمان برای خودسازی است گفت: شما در این سه روز از فرصت بهترین استفاده را برای ارتباط با خدا و عبادت استفاده کنید.

 

وی افزود: این مراسم های معنوی بهترین بستر و فرصت برای تربیت نسل های مومن، انقلابی و تاثیرگذار است.

 

شایان ذکر است سردار «مهدی کبیری‌پور» جانشین فرمانده سپاه قم، «امیرعلی عموزاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، «مهدی توکلیان» مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قم و جمعی دیگر از مسئولین استانی با حضور در جمع معتکفین نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد با ایشان دیدار و گفتگو کردند.