برگزاری نشست های تخصصی دهه هشتادی و نودی های کادر کانون های مساجد استان قم با حضور مدیران کل و مسئولین استانی
برگزاري نشست هاي تخصصي دهه هشتادي و نودي هاي کادر کانون هاي مساجد استان قم با حضور مديران کل و مسئولين استاني
دومین روز اعتکاف تشکیلاتی معارفی کادر نوجوان کانون های مساجد استان قم،

برگزاری نشست های تخصصی دهه هشتادی و نودی های کادر کانون های مساجد استان قم با حضور مدیران کل و مسئولین استانی

دومين روز اعتکاف تشکيلاتي معارفي دهه هشتادي و نودي هاي کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با برگزاري نشست هاي تخصصي با حضور مديران کل و مسئولين استاني به پايان رسيد.
شناسه خبر : 44319 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان قم، دومین روز اعتکاف تشکیلاتی معارفی دهه هشتادي و نودي های کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم با برگزاری نشست های تخصصی با حضور مسئولین استانی به پایان رسید.

برنامه های دومین روز از مراسم اعتکاف تشکیلاتی معارفی دهه هشتادي و نودي های کادر کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان قم از ساعت 9:30 صبح با برگزاری حلقات معرفتی و سپس کارگاه های تشکیلاتی آغاز گردید.

در ادامه بعد از ادای فریضه ظهر و عصر، کاروان قرآنی انقلاب با اجرای برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی، فضای معنوی با شکوهی را درمیان معتکفن ایجاد نمود.

در پایان روز هم از ساعت 16 نشست های تخصصی کادر نوجوان کانون ها با مسئولین استانی انجام شد که در این نشست ها «حسین غریب» مدير كل امور اجتماعي و فرهنگی استانداری قم، «محمد غفاری» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، حجت الاسلام و المسلمین «محمدحسن مرادی» مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان قم و حجت الاسلام و المسلمین «مرتضی شعبان زاده» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم به ترتیب در کارگروه های جذب و ساماندهی، اداری و مالی، ارتباطات و رسانه و فرهنگی و هنری حضور داشتند.